http://www.youtube.com/watch?v=YWXtiCwRH-k" onclick="window.open(this.href);return false;
Jij had al een AB, ik moest mijn deuren nog ouderwets met een sleutel opendoen.///Joost schreef:Die van mij is makkelijker. De indrukpadjes van beide Audi afstandsbedieningen verwisselt voor een nieuwe. AB is weer als nieuw!Joël D. schreef:Gisteren de makkelijkste update ooit uitgevoerd. Afstandsbediening voor mijn CV. Relaistje omwisselen en klaar.
Is vrij simpel hoor.. Met dit plaatje moet je het toch wel redden..Michel325i schreef:Heren,
een vraag die jullie wel kunnen beantwoorden. Hoe krijg ik mijn voorschermen/ spatborden LV en RV los van een E36? Er staat nergens een echte DIY op internet.
Grt
GTRene schreef:die van mij is ook altijd moeilijk om qua Co door de APK te krijgen, lukt altijd wel maar dan moet die eerst een hele tijd draaien zeg maar.
destijds stelde ik wel eens voor (wel vaker overigens) dat het het beste is eerst de Co test te doen zodra ik daar ben, dan is de auto nog warm e.d. anders duurt het een tijdje voor het 'acceptable" is...maja ze luisteren nooit en komen dan van hun gang van zaken af oid of denken/zeggen dat ze wel vaker een APK doen![]()
achja....maar dat kan dus helpen, zorgen dat die goed op bedrijfstemp is en bv er ruim voor die tijd goede benzine in te doen en lekker ff genieten zodat alles goed schoon brand?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten