Ik heb m'n abo op Symantec Norton verlengd via de creditcard. Dat deed ik vorig jaar ook. Nou vraag ik mij af. Het geld wordt wel afgeschreven en de boel geupdate, maar geen papieren bevestiging/factuur. Moet ik de Email van hun of een 'beeldschermfactuur' dan maar zien als hun factuur(die ik nooit heb gezien...) Zo heb ik dat met nog een paar andere bedrijven waar ik zaken mee doe via internet(dat is per jaar gelukkig nog op de hand van een Rund die met vuurwerk stunt te tellen) en dan heb ik 't zelfde probleem. Geen factuur. Weer bellen, omslachtig.
Zo ook UPC , d'r wordt wel 4 tientjes afgeschreven en alles prima, maar nooit een factuur gezien:Ik bellen: Blijkt dat ik Chello Classic + KabelTV in 1 pakket had en dat ik daarom geen factuur kreeg, maar nu weer wel via de email. Jezus wat een bureaucratische zooi.
Iemand kijk hierop?
Facturen van PC/internet
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Michel P
Robin,
Ik gebruik Avast. www.avast.com snel en weinig systeembelasting en kostenloos te registreren bij prive gebruik.Op het werk gebruik ik e trust van computer assosiates, koop je voor 3 jaar max 5 gebruikers rond de 80 euro, werkt ook goed zonder zware systeem belasting.
Michel
Ik gebruik Avast. www.avast.com snel en weinig systeembelasting en kostenloos te registreren bij prive gebruik.Op het werk gebruik ik e trust van computer assosiates, koop je voor 3 jaar max 5 gebruikers rond de 80 euro, werkt ook goed zonder zware systeem belasting.
Michel