zwarte z3 coupe 99
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
zwarte z3 coupe 99
jkl
Laatst gewijzigd door berryborrel op 28 jul 2010, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Leuk Berry!!!
Kees zul je hier zeker vaker aantreffen, en op een meeting is ie er ook vaak bij. Hier zie je nog wat foto's van mijn hand van zijn auto:
http://www.marknauta.nl/bmwz3m.php
Vertel nog eens wat meer over je auto, wat je er aan gedaan hebt, en wat er allemaal op zit?
Kees zul je hier zeker vaker aantreffen, en op een meeting is ie er ook vaak bij. Hier zie je nog wat foto's van mijn hand van zijn auto:
http://www.marknauta.nl/bmwz3m.php
Vertel nog eens wat meer over je auto, wat je er aan gedaan hebt, en wat er allemaal op zit?
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
- Niels
- Berichten: 22505
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: zwarte z3 coupe 99
Kees = Flatline hierberryborrel schreef:
bij deze wat foto's. Ben al in contact geweest met die jongen van de blauwe z3 coupe op een hele gekke plek japanse autodag ik denk dat zijn naam kees is, maar ik hoop elkaar een keer beter te leren kennen op een meeting of iets dergelijks.
Mvg Berry

- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- berryborrel
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:25
- Locatie: Zuidwolde
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
je auto zou dan inderdaad zo'n 2 a 2,5cm zakken...echter het gat tussen band en carros zal datzelfde getal groter worden, dus vroeg of laat ga je naar wat verlagings-veren toe vrees ik om dat ook weer in balans te krijgen, feit is wel dat de banden die je nu achter hebt te balon achtig lijken in het eggie, verder een mooie wagen 8)
Trouwens heb ook wel eens ergens gehoord van mensen die gewoon een winding of wat van de originele veer afslijpen om te verlagen, dat kan je zelf doen eventueel en uit testen...mocht het dan toch niet wat worden kun je altijd nog verlagings veren halen
Maar misschien dat iemand hier meer weet daarover.
Trouwens heb ook wel eens ergens gehoord van mensen die gewoon een winding of wat van de originele veer afslijpen om te verlagen, dat kan je zelf doen eventueel en uit testen...mocht het dan toch niet wat worden kun je altijd nog verlagings veren halen

Maar misschien dat iemand hier meer weet daarover.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Niet echt wijs een deel van je veer afslijpen he.
Als jij je auto verlaagd zakken je rollcentres voor en achter, en ook nog eens in verschillende mate.
Dat zal je altijd op moeten vangen dmv een stijvere veer anders helt je auto nog meer over als dat hij daarvoor deed. Voor moet in verhouding ook een tikke zwaarder zijn als achter tov origineel omdat je rollcentre daar lager komt.
Plus een straatveer is meestal progressief, die hebben dus niet over de hele lengte dezelfde veersterkte. Als je daar gewoon wat afzaagd dan kan je een heel onvoorspelbaar resultaat krijgen.
Als jij je auto verlaagd zakken je rollcentres voor en achter, en ook nog eens in verschillende mate.
Dat zal je altijd op moeten vangen dmv een stijvere veer anders helt je auto nog meer over als dat hij daarvoor deed. Voor moet in verhouding ook een tikke zwaarder zijn als achter tov origineel omdat je rollcentre daar lager komt.
Plus een straatveer is meestal progressief, die hebben dus niet over de hele lengte dezelfde veersterkte. Als je daar gewoon wat afzaagd dan kan je een heel onvoorspelbaar resultaat krijgen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jvb, PetervdH, vester86 en 10 gasten