gekker het kan worden

http://badriding.com/video/?id=51871
mijn broer heeft er een, die is allesbehalve oud, grijs en verkeerinzichloosRico v Velzen schreef:Leuk ! Ik zie dat ding vaak rijden, en moet eerlijk bekennen dat ik hem helemaal niet gek vind. Alleen de doelgroep brrrr oud, grijs, geen verkeersinzicht.. horror..
In Rotterdam bij mij in de straat staat er ook één. Eigenaar is een jaartje of 26-27 denk ik.Metchu schreef:mijn broer heeft er een, die is allesbehalve oud, grijs en verkeerinzichloosRico v Velzen schreef:Leuk ! Ik zie dat ding vaak rijden, en moet eerlijk bekennen dat ik hem helemaal niet gek vind. Alleen de doelgroep brrrr oud, grijs, geen verkeersinzicht.. horror..
Jong gezin eerderMaar hele gave auto. Heb er een hoop km's al mee gereden. Rijdt super.
Bij mij in de straat staat er ook eentje. Bestuurder is iets ouder (35-40). Ik vind de auto zelf niet echt mooi. Er kloppen een paar dingen niet aan in mijn optiek. Vind het niet echt een spannende auto.Mark Nauta schreef:In Rotterdam bij mij in de straat staat er ook één. Eigenaar is een jaartje of 26-27 denk ik.