Er zijn nog wat keuzes te maken: het is nu een 3 liter motor, maar wordt het een 3.6, een 3.8 of een 4.0 ?
Blijft het een 12 klepper of wordt het een 24 klepper ? Alles heeft z'n voor en nadelen, niet in de laatste plaats het kostenplaatje

3.6 24v lijkt mij toch wel erg lekker ipv 3.0 12 klepper (zou ik het liefst hebben ivm gezonde mix tussen koppel en toeren kunnen draaien); er moet in elk veel koppel in het middengebied zijn ivm de driftevents (en als het nat is op de Ring 8) ). Met de lange wielbasis, 2.73 meter, en de grote (lijn 6) motor is driften een zeer leuke mogelijkheid met de Omega

Binnenkort eerst ander onderstel + rolkooi + algemeen opfrissen van de auto (alle rubbers (wielophanging) en zo). Omdat het voor mij echt een 'nieuwe' auto is, eerst 'een en ander' aan research (met de nodige Opel-kenners hulp van Dick, JP en Theo


Meer foto's volgen gaandeweg het projekt.
Groetjes,
Aernoudt
[img:900:675]http://www.omega3000.nl/omega-website-a ... pixels.jpg[/img]
[img:900:675]http://www.omega3000.nl/dsc01228--900-pixels.jpg[/img]