Momenteel voorzien van 2 omgesmolten vuilniszakken met 4 wielen in de vorm van 2 smart roadsters en een 5-cylinder Audi Coupe GT Ringauto (nog steeds
De lol van het autorijden...
- Stéphane
De lol van het autorijden...
...dat is waar het mij in ieder geval om gaat en het daar over hebben met andere liefhebbers is altijd welkom. Lijkt me een onderwerp waar je het nog wel een tijdje over kunt hebben 
Momenteel voorzien van 2 omgesmolten vuilniszakken met 4 wielen in de vorm van 2 smart roadsters en een 5-cylinder Audi Coupe GT Ringauto (nog steeds
). Af en toe maak ik ook nog wel eens wat foto's hier en daar, maar dat zullen de meesten hier ook wel weten.
- Stéphane
Oneven cylindertal is puur toeval. Voor de Audi niet helemaal, omdat de 5 cylinder wat geluid betreft al sinds de jaren '80 rallybeelden in mijn geheugen gegrifd stond.
Twee roadsters omdat ik er 1 zakelijk rijd en 1 privé. Met de privé roadster kan ik tenminste doen wat ik wil, zoals bijvoorbeeld een rondje over de Ring hobbelen als ik daar zin in heb.
Twee roadsters omdat ik er 1 zakelijk rijd en 1 privé. Met de privé roadster kan ik tenminste doen wat ik wil, zoals bijvoorbeeld een rondje over de Ring hobbelen als ik daar zin in heb.
- Michel P
- Stéphane
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Stéphane
@Erik: Dank je. Is eigenlijk nog steeds een Photoshop als try-out om te kijken of ik het mooi vond.
Maar het Bilstein PSS B14 onderstel is onderweg. Dat had er eigenlijk vorige week al moeten zijn, morgen nog maar eens bellen. Daarmee kan ik tot 30mm omlaag, maar eerst even kijken hoe/wat het beste is voor de rij-eigenschappen. De zwarte wielen zijn als het goed is volgend weekend ook klaar.
Maar het Bilstein PSS B14 onderstel is onderweg. Dat had er eigenlijk vorige week al moeten zijn, morgen nog maar eens bellen. Daarmee kan ik tot 30mm omlaag, maar eerst even kijken hoe/wat het beste is voor de rij-eigenschappen. De zwarte wielen zijn als het goed is volgend weekend ook klaar.
- Stéphane
@Rico: Die tweede roadster is een beetje tussen de regels door erbij gekomen
Het moet een combinatie worden van een alledaags bruikbare auto en een leuke auto om op de Ring te rijden. Ondanks relatief weinig vermogen biedt de roadster me gewoon plezier met het rijden.
Ik ga de roadster niet zo opbouwen en leeghalen als de Audi. Mocht ik hem dan op termijn willen doorverkopen is dat wat gemakkelijker.
Ik ga de roadster niet zo opbouwen en leeghalen als de Audi. Mocht ik hem dan op termijn willen doorverkopen is dat wat gemakkelijker.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Stéphane
- Stéphane
Ik heb er ook geen moeite mee, het was meer om aan te geven dat het niet vandaag of morgen gaat worden. Heeft ook geen haast verder.
Ik heb nog meer te doen dan met mijn auto bezig te zijn en bovendien heeft die kerel het ook redelijk druk. Ik kan dus niet zeggen wanneer hij daar tijd voor heeft, dus dat zien we dan wel weer.
Ik heb nog meer te doen dan met mijn auto bezig te zijn en bovendien heeft die kerel het ook redelijk druk. Ik kan dus niet zeggen wanneer hij daar tijd voor heeft, dus dat zien we dan wel weer.
- Stéphane
Inmiddels meer duidelijkheid, afspraak staat voor 18 maart.
Vandaag ook maar een stainless steel intercooler-pipes set besteld. Kan die gelijk ook gemonteerd worden:
[img:250:167]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... _pipes.jpg[/img]
Ik zal trouwens ook maar eens zo'n Mijn Auto-topic gaan openen voor deze
Vandaag ook maar een stainless steel intercooler-pipes set besteld. Kan die gelijk ook gemonteerd worden:
[img:250:167]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... _pipes.jpg[/img]
Ik zal trouwens ook maar eens zo'n Mijn Auto-topic gaan openen voor deze