Ze rijden in een donker blauwe Golf V.
Weer een sterke actie gemeente Leeuwarden, gemeente kas weer gespekt

Ook al een kattenliefhebber???Michel Pol schreef:En dan ook nog hondenbelasting, terwijl katten overlast bezorgen, door andermans tuinen te bevuilen en auto's te bekrassen :twisted:
Zo hoort het ook, maar hondenbelasting is natuurlijk ook gewoon onzin! Poep opruimen als de hond op straat schijt is natuurlijk normaal.Dennis Cavallino schreef:Mijn kat blijft binnen, of op balkon. Komt niet buiten. Dus ik ben voor hondenbelasting en tegen kattenbelasting. Ik betaal al btw voor het voer (geen 6%) en 19% btw voor de kattenkorrels. Om over de dierenarts nota's maar niet te praten.
Mijn buren nemen het altijd netjes met een plastic zakje mee naar huis. Zo hoort het imho. Geloof me nu maar dat het gewoon echt geen pretje is als je van huis bent en net voor je de auto wilt stappen met je schoenen in die rommel kletst.Mike schreef:90 Euro boete omdat je geen schepje bij je hebt als je de hond uit laat.
Ze rijden in een donker blauwe Golf V.
Weer een sterke actie gemeente Leeuwarden, gemeente kas weer gespekt
Ik zal maar geen grappen over moslims maken, want dat wordt niet op prijs gesteld in NederlandGeelhoed schreef:Schepje?
Een echte vent doet dat met zijn vingers. En dan natuurlijk de verbalisant met een stevige handdruk een prettige dag wensen!
wjn schreef:Ik zal maar geen grappen over moslims maken, want dat wordt niet op prijs gesteld in NederlandGeelhoed schreef:Schepje?
Een echte vent doet dat met zijn vingers. En dan natuurlijk de verbalisant met een stevige handdruk een prettige dag wensen!
4