Audio & Visueel vraagje (LEEK alert)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Shakes

Audio & Visueel vraagje (LEEK alert)

Bericht door Shakes » 02 apr 2008, 19:00

Goed,

de inrichting van de casa is bijna rond. Enige dat ik nodig heb is een Flatscreen (klein, kijk nooit tv) en iets dat DVD's afspeelt. Graag wil ik dat koppelen aan m'n pc. Luister zo'n 24/7 naar muziek via de comp met Logitech set en dat bevalt wel. Mag natuurlijk beter. Nieuw audiosetje is dus wel iets dat ik zoek.

Hoe en waarmee combineer ik de comp/muziek/dvd speler en uiteindelijk flatscreen? Ik neem aan dat dat tegenwoordig in 1 of hooguit 2 apparaten te krijgen is? Ooh ja, ik heb een hekel aan draden dus ajb geen wirwar!

Wie heeft hier iets meer kaas van gegeten?

Nandor

Shakes

Bericht door Shakes » 03 apr 2008, 12:06

Schopperdeschop

Macboy

Bericht door Macboy » 03 apr 2008, 12:09

Allereerst is van belang hoe geintegreerd je het wil. Er zijn prachtige systemen te koop die als een tunnel fungeren met je PC. Dan kan je zowel muziek als films afspelen via die player, vanaf je PC.

Is dat wat je bedoelt ?

TV spreekt vanzelf, gewoon op www.kieskeurig.nl een LCD uitkiezen klein formaat waarvan de meeste reviews positief zijn en de prijs ook. Kopen op internet scheelt een berg geld.

Shakes

Bericht door Shakes » 03 apr 2008, 12:11

Yes,

zo'n tunnel lijkt me wel wat.

Hoef ik ook niet te shoppen voor een los DVD ding. Less is more.

Nan

Macboy

Bericht door Macboy » 03 apr 2008, 12:18

Zoek dan naar een Media Center. Hier wat info

http://www.media-center.nl/

Ideaal voor jou :)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 05 apr 2008, 21:22

Ik heb verleden week toen ik voor mijn kado gekregen Onkyo stereo anlage met Mission torenspeakers een verbindingssnoertje moest hebben bij Electro World een werkelijk sublieme Philips flatscreen gezien met een beeld waar je U tegen zegt. Kan me alleen de naam ervan niet meer herinneren maar hij stond in een hoek met een enorme reclamezuil er omheen, de beelden waren in ieder geval kraakhelder, warm en scherp.
Ik heb de installatie met genoemd snoertje op mijn pc aangesloten, heb voor mijn muziek een leuk programmatje van Sony (OpenMG Jukebox) en voor mijn films PowerDVD van CyberLink DVD Solution. Wil eigenlijk ergens WinDVD zien te scoren omdat je daarmee rechtstreeks screenshots in een folder op kunt slaan ipv de PrintScreen toets en Paint te hoeven gebruiken. Naast de Mission torenspeakers heb ik nog een Logitech surround set met aardig subwoofertje dus het is hier lekker comfortabel muziek luisteren en films kijken :mrgreen:

Plaats reactie