Kent iemand deze E36 325 coupe?
- Maik
Kent iemand deze E36 325 coupe?
Een collega is op zoek naar een leuke funauto voor erbij.
Een E36 325 is een optie.
Hij heeft deze auto gespot op Autotrader:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... al=6&pos=6
Kent iemand toevallig deze auto en/of het garagebedrijf "G&S Autoservice" in Ijmuiden?
Alle info is welkom! Alvast bedankt.
Een E36 325 is een optie.
Hij heeft deze auto gespot op Autotrader:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voe ... al=6&pos=6
Kent iemand toevallig deze auto en/of het garagebedrijf "G&S Autoservice" in Ijmuiden?
Alle info is welkom! Alvast bedankt.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik ben in de zoektocht naar een goede 325i deze ook tegen gekomen. Het grappige is dat de kleur me niet aanstond, in combinatie met de kilometerstand en de prijs, maar ik heb nu ongeveer dezelfde groene kleur gekocht.
De auto staat serieus al héél lang te koop. Precies durf ik het niet te zeggen maar wel een jaar denk ik. Prijs is mijns inziens veel te hoog, maar hier is vast nog wel iets aan te doen gezien de sta-tijd. Interieur ziet er wel netjes uit.
De auto staat serieus al héél lang te koop. Precies durf ik het niet te zeggen maar wel een jaar denk ik. Prijs is mijns inziens veel te hoog, maar hier is vast nog wel iets aan te doen gezien de sta-tijd. Interieur ziet er wel netjes uit.
- Casper
Tja, die autobedrijven in IJmuiden zijn veelal beunbedrijven. Als je alleen al ziet watvoor volk daar rondrijdt in Civic's en 3-series met angeleyes en lexuslichten.
Nou ken ik dat G&S bedrijf niet, maar ik zou in ieder geval op m'n hoede zijn!
Verder ziet de auto er eigenlijk best netjes uit! Alleen voor een kleine 4k zou ik 'm noiit meenemen.
Nou ken ik dat G&S bedrijf niet, maar ik zou in ieder geval op m'n hoede zijn!
Verder ziet de auto er eigenlijk best netjes uit! Alleen voor een kleine 4k zou ik 'm noiit meenemen.
- Maik
- Niels
- Auto: Prius+
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Voor 325's, e30 of e36, wordt tegenwoordig gewoon de hoofdprijs voor gevraagd. Er is veel vraag naar, dus de prijs wordt automatisch hoger. Je moet gewoon de markt erg strak in de gaten houden en meteen toehappen als je een pareltje tegen komt. In mijn zoektocht ben ik in ieder geval erg veel rotzooi tegen gekomen, daar kan Mark ook nog over meepraten 

-