Z06 vs GT2 sprintjes by the famous Chris H
- raven14
Z06 vs GT2 sprintjes by the famous Chris H
Beetje domme testjes maar toch leuk om te zien, en weer goed gebracht:
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 31915&CT=V
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 31915&CT=V
- Roel SpeedCars
- GTRene
prachtig filmpje, ik heb genoten...en wow, die GT2 is toch wel snel hoor, zelfs met 2 man erin
Dat doet Porsche toch goed, dacht eerst met minder vermogen en gewicht, maar das niet helemaal waar
http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... sandspecs/
Vandaar dat de ZR1 eraan komt...dan wordt het ff anders als ze dezelfde Porsche zouden pakken denk ik.

Dat doet Porsche toch goed, dacht eerst met minder vermogen en gewicht, maar das niet helemaal waar
http://imp.porsche.com/netherlands/nl/m ... sandspecs/
Vandaar dat de ZR1 eraan komt...dan wordt het ff anders als ze dezelfde Porsche zouden pakken denk ik.
- Daniel
- Dennis Cavallino
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Maik
Voor mij was het wel duidelijk dat die Z06 niet helemaal fris meer was. Hij haalde ook duidelijk niet de opgegeven waardes. De synchromesh van 1 naar 2 lag er ook al half uit...
Weet iemand of de Z06 in "alle testen" tot nu toe wel ongeveer de opgegeven waardes voor acceleratie haalt?
Cor en/of Hans moeten met hun nieuwe performance boxen maar even zelf wat runnetjes doen, dus van 0-60mph en 0-100mph 8)
Weet iemand of de Z06 in "alle testen" tot nu toe wel ongeveer de opgegeven waardes voor acceleratie haalt?
Cor en/of Hans moeten met hun nieuwe performance boxen maar even zelf wat runnetjes doen, dus van 0-60mph en 0-100mph 8)
- Jan Visser
Ik denk dat een ZR1 gewoon voor een GT2 blijft. Denk zelfs dat het verschil net zo groot is (in het voordeel van een ZR1) als in deze test. Ik hoop het wel in ieder geval 8)Daniel schreef:Scheelt nogal ja...
Maar wat wil je ook:
Prijs Porsche 997 GT2: 269.211
Prijs Corvette Z06: 135.990
Dat is nogal een verschil. Een ZR1 zal iets van 160k zijn, en die zal een stuk beter in de buurt kunnen blijven van de GT2.
- Downforce Hans
tja, het is een snel ding die Porsche maar ik ga toch niet van alleen dit filmpje uit.
Ik weet niet wat voor een banden de Porsche staat en vond het schakelen nou ook niet echt lekker gaan in de Corvette.
Ik heb wel gemerkt toen ik het laatst met Cor zijn corvette reed dat banden met meer grip enorm veel uit maken en helemaal als het koud weer buiten is.
De banden onder de Porsche zullen allicht beter zijn dan de run-flats onder de Corvette.
Wat ik wel weet is dat als ik met koud weer een sprintje trek in de eerste 3 versnellingen wielspin heb en koud weer dus geen sprint omstandigheid voor de Corvette is.
Gelukkig kan ik in iedergeval altijd nog zeggen dat de GT2 twee keer zo duur is maar niet twee keer zo hard gaat
Grtz,Hanz06
Ik weet niet wat voor een banden de Porsche staat en vond het schakelen nou ook niet echt lekker gaan in de Corvette.
Ik heb wel gemerkt toen ik het laatst met Cor zijn corvette reed dat banden met meer grip enorm veel uit maken en helemaal als het koud weer buiten is.
De banden onder de Porsche zullen allicht beter zijn dan de run-flats onder de Corvette.
Wat ik wel weet is dat als ik met koud weer een sprintje trek in de eerste 3 versnellingen wielspin heb en koud weer dus geen sprint omstandigheid voor de Corvette is.
Gelukkig kan ik in iedergeval altijd nog zeggen dat de GT2 twee keer zo duur is maar niet twee keer zo hard gaat

Grtz,Hanz06

- Hendrik Kinderman
- Hendrik Kinderman
- Roel SpeedCars
- Downforce Hans
Gelukkig maakt het jou "opinie" geen hol uit.Harrie schreef:Het beroerd schakelen, of verkeerde keus banden maakt in mijn opinie geen hol uit. Die Porsche is gewoon in de versnelling een klap sneller.
Maar die Z blijft natuurlijk "Bangs for Bucks".
Of je wel of geen grip hebt heeft ook helemaal niks met accelereren te maken