ik verkoop mijn toyota mr2 geen tijd meer voor mijn hobby
ik rei nu met me vader me naar het werk en rei met deze auto nog geen 150 km in de week
niet dat dat uit maakt want hij staat niet in de weg
maar in april begin ik een timmerbedrijfjuh en koop ik een werk bus en is zonde voor deze auto om zomaar stil te staan
het is een toyota mr2 2.0 16v twin cam u9
meer dan 175 pk
heb hem helemaal orgineel gekocht en uitgebouwt tot mijn smaak
hij heeft nu 134.000 km gelopen en zal niet snel veel meer worden
maar bij de 124.000 km heb ik er een nieuwblok in moete legen heb ik laten doen bij dealer twv 3500,- euro
plus kopelingsplaten enzo gelijk me late nemen hij lag nu tog uitelkaar
oud blok heb ik nog ligen niet dat je het nog nodig heb ma ja altijd makelijk tog
en heb ook andere velgen er onder laten legen wel uniek want er zijn bijna geen mr2 met 18 inch
het zijn koya imagination 18inch met chrome cub rand twv 1250,-
en nog een voorbumper en zijskirt van veilside twv 500,-
en een ferarie mondena look achterbumper twv 300,-
toen nog in kleur late spuiten 1000,- ook gelijk zijstrip die bedo rood was me laten spuiten
ik moet wel zegen in voor bumper zit wel een scheurtje onder aan omdat mijn auto verlaagt is en net een tehoog bultje pakte maar voor verkoop laat ik dat weg werken
en pas geleden nog universale uitlaat onder me auto laten legen om dat die 2 pote door achterbumper krijg je nooit netjes met race gaas
universale uitlaat plus flexibel deel moneren en lasen 400,-
ik moet er nog wel voor verkoop nieuw racegaas in maken
van binen is hij gewoon orgineel aleen in linker stijl oli druk en temperatuur meters en veel blauw neon licht en ledjes en blauwe telerverlichting
voor de rest nog meer exstra's ma die zie je wel als je hem een keer wil zien
weet zo snel er wel een paar te noemen filter met aanzuigbuis racestuur targa dag afneem baar glas electriece spiegels stadslicht xenon en xenon look licht heldere kniperlichten aan zijkant enz
ik moet wel zegen is wel een auto voor liefhebers
en niet voor mense die begine met auto reiden want hij is best pitig !!!
met velgen op foto 3 mag hij weg voor 6.500,- euro
bron: http://www.speurders.nl/autos/toyota/38 ... _drs_.html
p.s. wat een gedrocht, wie mishandelt z'n mr2 nou met zo'n bodykit