Ik begin zeer binnenkort voor mijn nieuwe baas in het zuiden van het land. Aangezien Vroomshoop als woonplaats niet bepaald 'zuidelijk' te noemen is (Twente, 8) ) betekent dat: verkassen naar het Brabantse land. Nou zijn er natuurlijk de reguliere kanalen waar ik gebruik van maak (kamernet, directwonen) om woonruimte te zoeken maar misschien dat iemand op het forum ook iets weet waar ik eens zou kunnen informeren (particulieren, kennisen etc. etc.).
Ik zoek (al dan niet op tijdelijke basis, maar vooral z.s.m.):
* Woonruimte van minimaal 20 vierkante meter (geen maximum grootte ) in Den Bosch, Tilburg of Eindhoven. Hoeft niet splinternieuw te zijn maar ook geen krot.
* Liefst een beetje richting de centra van deze steden want dat vind ik wel gezellig.
* Mag best sprake zijn van gedeelde faciliteiten zoals keuken, douche en/of wc, huisgenoten zijn een pre zou ik zelfs zeggen
* Maximaal 500 euro per maand huur inclusief, liefst (zoveel mogelijk) minder want dan blijft er meer over voor de hobby's
Ik vind mezelf (meningen hierover mogen afwijken) een rustig type, heb eigenlijk nooit onenigheid met iemand, ben gewend in 'woongemeenschappen' te wonen, open-minded, houd wel van een beetje gezelligheid op z'n tijd (hence het verhuizen naar brabant) etc. etc. Ben wel 'werkend' maar ik denk dat dat alleen in échte studentenhuizen een probleem is.
Eventuele reacties ook al denk je 'zal wel niks zijn maar het is allicht het proberen waard voor die jongen' gelieve te versturen via PB. Tips van een meer algemenere aard mogen gewoon gepost worden uiteraard.
Alvast bedankt