Was ist den dass?
- Francisco
Was ist den dass?
Ik weet niet wat er op dat andere forum passiert ist, maar hier zitten toch weer erg veel bekenden om een potje mee te slap ouwehoeren over auto's en the art of fucking-them-up-real-quick. Count me in :twisted:
- Peter Tunissen
Re: Was ist den dass?
ROFLMAO!Francisco schreef:over auto's en the art of fucking-them-up-real-quick

Die verdient een prominente plaats hier.
- Peter Tunissen
- Francisco
het zou een beetje een self-fulfilling prophesy zijn als ik weer aan de civic ga, zeker een witte. Ik zie het wel, nu 3 offerte's bij de leasma. Eigenlijk wil ik de einzer ook een kans geven in de vorm van een 120d.
Op ander fora wordt ik nog wel eens Zoldar genoemd. Vreemd, op de ring wordt ik ook zo aangeproken. Op gommen.org vergeet ik altijd mijn password en dus heet ik daar elke 6 maanden iets anders.
Zeg PT (qv typte toch korter kerel), heb je die alfa al van de hand gedaan, ouwe vooruitschuiver.
Op ander fora wordt ik nog wel eens Zoldar genoemd. Vreemd, op de ring wordt ik ook zo aangeproken. Op gommen.org vergeet ik altijd mijn password en dus heet ik daar elke 6 maanden iets anders.
Zeg PT (qv typte toch korter kerel), heb je die alfa al van de hand gedaan, ouwe vooruitschuiver.
- Peter Tunissen
- Francisco