Pfoe, geluk gehad Rico. Begrijp ik je nou goed dat ze het zwaailicht ook aan hebben gezet???? Zo ja, dan ben je helemaal een mazzelkont.
En wat betreft vermogen, minder dan 300 is ook genoeg om bij voortduring je rijbewijs in gevaar te bvrengen. Maar, hoe meer vermogen hoe makkelijker je daar in zit, natuurlijk. (hoewel een terreinwagen met 300 pk er minder toe uitnodigt dan een elise met 180)
Ik had vorig jaar ook geluk, ik had de 330i net een maand of wat. De rondweg Eindhoven wordt flink verbouwd, nu nog steeds trouwens. Als je van de belgische grens op de A67 bij knooppunt de Hocht de ringweg A2 naar den Bosch op gaat dan ding dat altijd via een ruime lus, 270 graden. 100 er in, 1120 er uit of zo. Die lus hadden ze toen net weggehaald, en verderop ligt een heel krap 270 graden lusje. Zo krap dat vrachtwagens hem niet mogen nemen. Ik was daar al een paar keer door gekomen, o.a. met mijn zwangere vriendin als passagier. Verder dan kinderdriftjes was ik dus nog niet gekomen. Dus dacht ik, nu eens kijken of ik hem van onder tot boven (hij is voor Nederlands begrippen erg steil) dwars kan nemen.
Lang verhaal kort: Aan de overkant stonden motoragenten, die mij dus al aan hoorden komen. Van de weg geplukt, vermanend toegesproken, bekeuring uitgeschreven op grond van artikel vijf. Nooit meer iets van gehoord. Ben ik ook blij mee