Dit is echt lastig, zit me suf te zoeken. Ik ga een aantal rubbers vervangen omdat ik het onderstel van de auto aan ga pakken. Er komt hoogst waarschijnlijk een instelbare stabilisator achter op, tezamen met een heavy duty mount kit en andere end links. Ook komen er braces onder de auto en heel misschien nog een ALK.
Dit alles met een goede uitlijning en Falken RT 615 van Deep gaat me hopelijk een pak minder onderstuur opleveren.
Welke wil ik vervangen?
Ik wil de stuurhuisrubbers, stabilisatorrubbers en end link rubbers allemaal vervangen. Als die ook allemaal bestaan, zo lees ik het tenminste op de site van Autosportcompany.
Aangezien Powerflex niet al te goedkoop is wil ik niet blind maar wat rubbers bestellen en eronder frommelen.
Welke heb ik minimaal nodig? Kan me herinneren dat Andry (op EM) ook aanraadde om de draagarmrubbers aan de fuseekant te vervangen?
[img:247:340]http://pitbox-webshop.nl/full1320811.jpg[/img]rubbers in de onderste geleide-arm vervangen door powerflex bussen aan de fuseekant en subframe-kant.
Set voorzijde compleet.
Referentie op afbeelding: 1 + 2 + 3 Prijs: € 175.00
Set achterzijde compleet, incl. diff montage (= nieuwere modellen)
Referentie op afbeelding: 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11 Prijs: € 434.50
Set achterzijde compleet, excl. diff montage (= oudere modellen)
Referentie op afbeelding: 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 Prijs: € 385.00
Set achterzijde alleen alle stangen.
Referentie op afbeelding: 4 + 5 + 6 + 7 Prijs: € 231.00
Voor draagarm achterzijde, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 2 Prijs: € 41.25
Voor stabilisator link, voor auto's met stalengeperste onder draagarmen, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 4 Prijs: € 31.25
Subaru Impreza alle bouwjaren, stuurhuis bevestiging, nodig 1 set per auto. Referentie op afbeelding 13. Prijs is per set = 1 auto. Prijs: € 33.00
Voor + Achter stabilisatorstang, 2 + 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 1 + 2 Prijs: € 19.25
Voor stabilisatorstang, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 3 Prijs: € 21.50
Achter stabilisatorstang, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 9 Prijs: € 21.50
Achter trekstang naar wieldrager deze bussen zijn voor de voorste 2 aan de binnenkant + alle buiten bev., 6 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 12 Prijs: € 19.75
Achter trekstang naar wieldrager deze bussen zijn voor de voorste 2 aan de binnenkant (De andere bussen van de trekstangen zijn PFF69-110), 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 5 Prijs: € 19.75
Achter trekstang naar achterzijde wieldrager, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 6 Prijs: € 23.00
Achter trekstang naar voorzijde wieldrager, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 7 Prijs: € 24.75
Achteras montage aan carrosserie, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 8 Prijs: € 31.25
Achter differentieel bevestiging, dit voor auto's met het differentieel direct gemonteerd tegen de achteras, dit zijn de nieuwere auto's, 2 stuks per auto. Referentie op afbeelding: 11 Prijs: € 31.25
Hellup!