Echt waar, wat een ONGELOOFLIJK stelletje IDIOTEN (!!!!!!!!!!) zitten er in die politievakbonden. Die lui snappen er echt helemaal niets van. Wat doe je als je baas je te weinig uitbetaalt? Juist, ga je de klanten van je baas lastigvallen niet je baas zelf.. heel logisch #^(#&@*#&@*De politiebonden gaan dinsdagochtend tussen 08.00 en 10.00 uur in het hele land actievoeren waarbij het verkeer wordt gehinderd. Alleen de snelwegen worden ontzien. Verder mogen de politiemensen van de vakbonden hun creativiteit in het hele land botvieren.
De politiebonden noemen het zelf ludieke acties. De eerste acties zijn morgen al. PSV-Ajax, AZ-Feyenoord en VVV-FC Twente gaan niet door omdat de politie staakt.
De aanleiding voor de politie-acties is het cao-conflict met minister Ter Horst. Er is op hoofdlijnen overeenstemming over een loonsverhoging, maar het overleg liep vannacht vast op aanvullende eisen over bonussen.
Alsof Ter Horst wakker ligt van een dagje extra files en geen voetbal. Het zal haar een rotzorg zijn, toch het probleem van Eurlings die weer niks met die salarissen te maken heeft. De politie kan dit probleem HEEL gemakkelijk verhelpen door gewoon een week lang pertinent niet te flitsen. Staatskas loopt miljoenen mis en moet je eens kijken hoe snel Ter Horst over de brug komt met een goed voorstel. Maar nee, de burger pakken is beter? Als ik dinsdag in een file terecht kom pak ik geheid de vluchtstrook. Ik heb alvast medelijden met de agent die mij op dat moment gaat bekeuren.
Dat kleine beetje respect wat ik nog voor de politie had is bij deze gezakt naar het vriespunt. Emigreren naar Spanje zei je Rene? Hmm goed idee!