Begin 2007 maanden lang Marktplaats, de BMW dealers, Autotrack etc. etc. afgezocht naar een M3 in de uitvoering die naar mijn zin was. Mijn voorkeur ging uit naar eentje met de Stahlgrau kleur en zwartleren bekleding. Uiteindelijk bij BMW Amsterdam geslaagd en gekocht met 2 jaar Huisselectie garantie.
Is mijn 'daily driver' en woon-werk verkeer is een binnendoor stuk van 10 tot 15 min. Wat maar goed is ook want iedere keer als je op de snelweg komt en er staan eens geen files, is de verleiding erg groot om snelheden te rijden :twisted: die het houden van het rijbewijs in gevaar brengen.
Moet zeggen dat het een fijne wagen is om dagelijks te gebruiken, voor lange afstanden als je deze dagelijks zou moeten afleggen maakt de M3 wel veel lawaai maar daar heb ik dus geen last van. Wil je eens flink doortrappen dan is de M3 zeker geschikt en een genot om mee te rijden.
Het verrast me soms nog wel eens bij het inhalen op een redelijk drukke binnendoorweg hoe snel de M3 is. Heb zelf nogal de neiging om snel in te halen i.p.v. van eerst een 'half uur' er naast te rijden voordat ze er voorbij zijn. Dus sportstand aan en gas erop en dan heb je dus zo snel een hoge snelheid dat je er echt aan moet denken om naar je eigen weghelft te sturen en het gas weer los te laten anders heb je een tegenligger op je achterbank die eerst nog maar een klein stipje aan de horizon was.
In het jaar dat ik hem nu bijna heb alleen een Xenon lamp rechtsvoor en een afwerkstrip bij de deur die los zat laten vervangen. Ik ging er altijd vanuit dat Xenon erg lang mee gaat maar nu gaat die linksvoor soms niet altijd goed aan...binnenkort maar eens langs de dealer.
M3 E46 Coupé
Bouwjaar 2003
Hangeschakeld
Stahlgrau
Zwartleder
16-9 Navigatie
Autotelefoon (zelf nog nooit gebruikt, maar eens een keer een duo kaart aanschaffen)
Harman Kardon audio
Wat foto's:
[IMG
[IMG
[IMG
[IMG
[IMG
[IMG
[IMG