stark-automotive

Van keiharde Radicals tot zachte ronde Aston Martins, dit is het forum voor Engelse automobielen.
Plaats reactie
allen

stark-automotive

Bericht door allen » 04 mar 2008, 08:07

Gamma voor de keuken en Stark Automotive voor je Elise. Klussen zou in dit geval een mooie bezigheidstherapie zijn.

http://www.stark-automotive.co.uk

RobS

Re: stark-automotive

Bericht door RobS » 04 mar 2008, 08:50

allen schreef:Gamma voor de keuken en Stark Automotive voor je Elise. Klussen zou in dit geval een mooie bezigheidstherapie zijn.

http://www.stark-automotive.co.uk
Ik heb hier helaas nog geen enkele ervaring van gelezen. Het ziet er in ieder geval veel belovend uit.

Een andere hele bekende K20 DIY swapset is deze:

http://www.sunspeed.com/

Alleen zit daar geen stand-alone ECU bij, voordeel is wel dat je deze in Dollars kan afrekenen 8)

Ik heb zelf een hele tijd getwijfeld maar heb uiteindelijk besloten om toch verder te gaan met het K-series blokje.

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2008, 09:31

Wat een prachtige kleur groen voor de Elise. Honda mod is wel het subliem lijkt me.

Michel

SteV6

Bericht door SteV6 » 04 mar 2008, 11:22

Persoonlijk vind ik de vergelijking Gamma <--> Stark Automotive wat bijzonder ... Zelf spreek ik namelijk altijd over Gamma-kwaliteit als iets weer eens elke vorm van kwaliteit ontbeert.

Bovenstaande zegt natuurlijk niets over de service en professionaliteit van het genoemde bedrijf! Ken ook geen ervaringsverhalen, maar ben dan ook niet helemaal in de Elisewereld thuis.

SteV6

RobS

Bericht door RobS » 04 mar 2008, 11:50

SteV6 schreef:Persoonlijk vind ik de vergelijking Gamma <--> Stark Automotive wat bijzonder ... Zelf spreek ik namelijk altijd over Gamma-kwaliteit als iets weer eens elke vorm van kwaliteit ontbeert.

Bovenstaande zegt natuurlijk niets over de service en professionaliteit van het genoemde bedrijf! Ken ook geen ervaringsverhalen, maar ben dan ook niet helemaal in de Elisewereld thuis.

SteV6
Zelfs in de Elisewereld zijn nog geen ervaringsverhalen te vinden ;)

allen

Bericht door allen » 04 mar 2008, 11:53

@Steve: Ik doelde meer op het DIY gebeuren. Winkelkar naar binnen, auto volladen en klussen maar. Mocht iemand de ruimte ervoor hebben lijkt het me veel gaver om zo'n conversie rustig zelf te doen ipv uit te besteden. :idea:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 04 mar 2008, 22:28

Erg interessant om te lezen.

Plaats reactie