Audi S4 330pk biturbo TFSIV6
- Sperdy
Audi S4 330pk biturbo TFSIV6
O jee, ergens in 2009.
Nou ja, dan is het toch de hoogste tijd om die 135i weer in te ruilen.
http://www.autoblog.com/tag/2009%20Audi%20S4/
Nou ja, dan is het toch de hoogste tijd om die 135i weer in te ruilen.
http://www.autoblog.com/tag/2009%20Audi%20S4/
-
Oef. Klink goed. Tja het is wat romo zegt : je blijft zo bezig.
"The B8 S4 will instead mark the debut of Audi's vectoring quattro system which will allow the dynamic allocation of torque to all four wheels."
Zou dat betekenen dat je straks zelf je aandrijvings concept min of meer kan kiezen? Zoals subaru DCCD heeft?
"The B8 S4 will instead mark the debut of Audi's vectoring quattro system which will allow the dynamic allocation of torque to all four wheels."
Zou dat betekenen dat je straks zelf je aandrijvings concept min of meer kan kiezen? Zoals subaru DCCD heeft?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
- Auto: Fun Damn Mentally
inderdaad, maar je zei: "had je 'm maar." en dat geldt voor jou dan weer wel, maar niet voor mij.
Had je 'm maar geldt bij mij voor: De RS4 avant van Leonard, Andre's 135i bak voor erbij(LOL), de M5 van Habib en dat ding van Kris die platte kever + her en der een Z06je van de mannen hier + de nieuwe kar van M Bitious denk ik. De rest vind ik leuk voor iemand anders.
en ik moet ook in de top10 blijven van DF postwhores natuurlijk.
Had je 'm maar geldt bij mij voor: De RS4 avant van Leonard, Andre's 135i bak voor erbij(LOL), de M5 van Habib en dat ding van Kris die platte kever + her en der een Z06je van de mannen hier + de nieuwe kar van M Bitious denk ik. De rest vind ik leuk voor iemand anders.

- Macboy
Ok heren. Heb weer een groot gedeelte over BMW en massaontslagen verwijderd. Dit is een draadje over de Audi. Dat BMW erbij gehaald wordt is niet erg, maar niet te veel off topic gaan aub.
Dit draadje is niet bedoeld om over BMW motoren te gaan praten en over ontslagen en weet ik veel wat allemaal.
Laten we aub niet in elk Audi draadje over BMW beginnen tenzij het inhoudelijk en constructief is.
Dit draadje is niet bedoeld om over BMW motoren te gaan praten en over ontslagen en weet ik veel wat allemaal.
Laten we aub niet in elk Audi draadje over BMW beginnen tenzij het inhoudelijk en constructief is.
-
Ik vind de S5 in 't wit van een kennis van me een 9,5 qua looks.
Ik vind een A5 in zilver een 9-
Ik vind Leonard's RS4 schitterend:9
Ik vind Audi qua vormgeving/bouwkwaliteit en interieur 3x beter dan die andere Beier. Ik vind ook dat Audi qua rijkwaliteiten z'n best doet, alhoewel ik geen R8 geld over heb voor dat zogenaamde stijlicoon R8, die waarsch heerlijk rijdt.
Ben nog steeds Audi liefhebber qua Sportquattro/Gruppe B.

Ik vind een A5 in zilver een 9-
Ik vind Leonard's RS4 schitterend:9
Ik vind Audi qua vormgeving/bouwkwaliteit en interieur 3x beter dan die andere Beier. Ik vind ook dat Audi qua rijkwaliteiten z'n best doet, alhoewel ik geen R8 geld over heb voor dat zogenaamde stijlicoon R8, die waarsch heerlijk rijdt.
Ben nog steeds Audi liefhebber qua Sportquattro/Gruppe B.

- Macboy
Een biturbo V6 TFSI moet in elk geval een heerlijke motor worden. 300+ pk is niet weinig. Ben benieuwd hoe de auto zich verhoudt tov de vorige motor met V8.
Vergeet niet: er komt natuurlijk uiteindelijk ook nog een RS4. Dit is een gezinswagen met sportaspiraties.
Wanneer komt ie eigenlijk uit in 2009 ?
Vergeet niet: er komt natuurlijk uiteindelijk ook nog een RS4. Dit is een gezinswagen met sportaspiraties.
Wanneer komt ie eigenlijk uit in 2009 ?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sorry, maar je haalt te veel weg, daarmee is de samenhang van de opmerkingen ook verdwenen, Ferdinand haalt nota bene zelf aan dat ie zijn 135i er op wil inruilen, daarop mijn opmerking dat er wel weer een tegenbod komt.............................dat hoeft toch niet weg???Macboy schreef:Ok heren. Heb weer een groot gedeelte over BMW en massaontslagen verwijderd. Dit is een draadje over de Audi. Dat BMW erbij gehaald wordt is niet erg, maar niet te veel off topic gaan aub.
-
Robin,Robin schreef:inderdaad, maar je zei: "had je 'm maar." en dat geldt voor jou dan weer wel, maar niet voor mij.
Als ik een M3 (CSL) had gewild had ie allang en breed voor de deur gestaan.
En dat lijstje van hierboven durf ik me gerust in de middenmoot te zetten qua prestaties.
Ik zie geen reden om mijn RS4 daarom weg te doen.
-
Inderdaad Hylke, maar dan moet dat ruitjesdesign wat Audi van Citroen heeft overgenomen wel weer terugkomen in de bekleding in de kofferbak, klopt.
BTW mee eens Marc, je veegt de vloer aan met 50% van de door mij genoemde karren idd.Je denkt misschien dat ik zo tegen Rico tekeer ga omdat ik die CS zou willen. Niks is minder waar. Het is gewoon een kwestie van een beetje discussie uitlokken en wederzijds weten dat ik niet de beste auto heb die er is en hij al helemaal niet(behalve die prijs LOL) en dat als er 10 draadjes door Rico worden geopend het er 8 zijn over 'M'of de E46 M3, maar dat was ik al gewend(en dat doe ik misschien ook wel eeens hoor) noem het leuk tegengas en even goede vrienden. 8)
BTW mee eens Marc, je veegt de vloer aan met 50% van de door mij genoemde karren idd.Je denkt misschien dat ik zo tegen Rico tekeer ga omdat ik die CS zou willen. Niks is minder waar. Het is gewoon een kwestie van een beetje discussie uitlokken en wederzijds weten dat ik niet de beste auto heb die er is en hij al helemaal niet(behalve die prijs LOL) en dat als er 10 draadjes door Rico worden geopend het er 8 zijn over 'M'of de E46 M3, maar dat was ik al gewend(en dat doe ik misschien ook wel eeens hoor) noem het leuk tegengas en even goede vrienden. 8)
Laatst gewijzigd door Robin op 04 mar 2008, 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
Nee heb je volkomen gelijk in. Maar heb jij enig idee hoeveel werk het is om elk draadje individueel te lezen en om te zien wat wel en wat niet kan ? We zijn geen kinderen hier maar volwassen kerels.Sorry, maar je haalt te veel weg, daarmee is de samenhang van de opmerkingen ook verdwenen, Ferdinand haalt nota bene zelf aan dat ie zijn 135i er op wil inruilen, daarop mijn opmerking dat er wel weer een tegenbod komt.............................dat hoeft toch niet weg???
Ik neem aan dat mensen nu zelf eens de spelregels moeten snappen en zo nee dan moeten ze maar op de blaren zitten

Ik snap je probleem en realiseer dit mij ook, maar dit draadje ging ZOVER offtopic dat ik gewoon een punt heb moeten kiezen. Een poging nog gewaagd even.
Als mensen nu gewoon niet overdrijven is er niks aan de hand. Maar dit Audi topic werd binnen no time via BMW een massaontslag topic. Met alle respect, maar dat vind ik echt te kinderachtig. Het forum draait nu al twee jaar en de bedoeling is redelijk duidelijk. Ook wordt er teveel over geklaagd dat BMW overheerst. Daar is niks mis mee, maar dan moet er wel respect zijn voor andere draadjes.
Een vergelijking tussen BMW en Audi is niet erg, maar als het meteen BMW minded wordt (hoe grappig ook bedoeld) ja dan houdt het een beetje op.
Het nadeel is inderdaad dat soms de samenhang ontbreekt. Daarom moeten mensen maar niet zo off topic gaan en in elk draadje het onderwerp veranderen.
De kern van het probleem aanpakken

Laatst gewijzigd door Macboy op 04 mar 2008, 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Hielke
Huh? Had ik ook al gereageerd in dit topic dan? Geloof het niet. En zo ja, dan nooit over ruitjesdesign in de kofferbakRobin schreef:Inderdaad Hylke, maar dan moet dat ruitjesdesign wat Audi van Citroen heeft overgenomen wel weer terugkomen in de bekleding in de kofferbak, klopt.

Wel is een reactie van mij in een ander topic weggehaald. Gebeurnnn vreemde dingnnnn op Draaafing Fun de loatste tiet

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
+1Robin schreef:Samenhang ontbreekt door jullie actie, mods, offtopic houd je altijd, daarvoor is 't internet en 'n forum. Ik snap jullie mods volkomen, maar het is verre van practisch, zie je nu zelf.
DELETE MAAR EEN DEEL OF ALLES WAT IK HIER POSTTE MODS.
Offtopic hoort bij een forum als DF bij BMW.... of zoiets.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
De kern van het probleem aanpakken
Mijn draadje weg ( volkomen onterecht natuurlijk

Conclusie; ik ben de kern van het probleem...................................
waarvoor dank Macboy..................................

Edit; is er hier ergens nog een advocaat te vinden, dit onrecht moet met wortel en tak uitgeroeid worden...........................
- romo
- RVV
Oke even on topic maar weer. Wel opmerkelijk dat Audi er voor kiest om de nieuwe S4 niet van meer vermogen te voorzien dan de vorige V8 die 344pk had.
Technisch gezien een koud kunstje aangezien ze in 2000 al een 2.7 biturbo hadden die standaard 380pk had.
De V8' en komen niet meer mee met de emmisie eisen en terug naar de turbo's is dan de beste oplossing. Alleen waarom niet 350pk of 360pk ? Dat is toch veel logischer ?
Technisch gezien een koud kunstje aangezien ze in 2000 al een 2.7 biturbo hadden die standaard 380pk had.
De V8' en komen niet meer mee met de emmisie eisen en terug naar de turbo's is dan de beste oplossing. Alleen waarom niet 350pk of 360pk ? Dat is toch veel logischer ?