BMW E92 M3 vs. MB C63 AMG
- Mathieu
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik hoorde dat de Gouden Koets binnenkort te koop kwam(Koninklijk Huis wil ivm extreem hoge goudprijs het ding graag verkopen), misschien iets voor jou Romo? Ga je d'r ook nog een aantal bouwjaren op vooruit.romo schreef:Zag pas nog zo`n nieuwe C klasse rijden, 2 L compressor. Kan er niet warm van worden, die achterlichten zijn van de zelfde "klasse" als de E90 3 er.
Beroerd dus

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die gouden koets is ook verworden tot een slettebak, een dure dat dan weer wel, waarschijnlijk wel goed ingereden...............................Robin schreef:Ik hoorde dat de Gouden Koets binnenkort te koop kwam(Koninklijk Huis wil ivm extreem hoge goudprijs het ding graag verkopen), misschien iets voor jou Romo? Ga je d'r ook nog een aantal bouwjaren op vooruit.romo schreef:Zag pas nog zo`n nieuwe C klasse rijden, 2 L compressor. Kan er niet warm van worden, die achterlichten zijn van de zelfde "klasse" als de E90 3 er.
Beroerd dus

Ik ben niet zo`n liefhebber van "bevlekt" goud......................

- Macboy
- Hendrik Kinderman
Kun je wel een motor van 1 PK voorhangen. Milieuvriiendelijk, gwoon gras erin stouwen, en zo nu en dan ff laten drinken, dan doet ie het ook nogromo schreef:Die gouden koets is ook verworden tot een slettebak, een dure dat dan weer wel, waarschijnlijk wel goed ingereden...............................Robin schreef:Ik hoorde dat de Gouden Koets binnenkort te koop kwam(Koninklijk Huis wil ivm extreem hoge goudprijs het ding graag verkopen), misschien iets voor jou Romo? Ga je d'r ook nog een aantal bouwjaren op vooruit.romo schreef:Zag pas nog zo`n nieuwe C klasse rijden, 2 L compressor. Kan er niet warm van worden, die achterlichten zijn van de zelfde "klasse" als de E90 3 er.
Beroerd dus
Ik ben niet zo`n liefhebber van "bevlekt" goud......................

- Hendrik Kinderman
- frank de jonge