Hallo,ik noem Dirk maar de meeste mensen kennen mij als Dixie,ik ben een echte sportwagenfanaat ,heb in het verleden al verscheidene sportwagens gehad maar momenteel rij ik met een 996TT met de volgende updates:
Turbo's uitgefreesd voor groter compressorwiel
Andere software die turbodruk van 0.8 bar naar 1.2 bar opvoerd
Andere actuators en dumpvalven om hogere turbodruk te behouden.
Silicone boosthoses
Ander luchtinlaatsysteem
Gt3 versnellingbak mecanisme
Gt3 carbon sportstoelen
19 inch cargraphic wielen
FVD sportstuur
AEM en Brockway R920 air fuel meters.
Momenteel 566pk en 790nm koppel.
Van 100 tot 200km/u in 7.2 sec
Enkele foto's:
[IMG

768]
http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... 3Large.jpg[/img]
[IMG

768]
http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... 7Large.jpg[/img]
[IMG

768]
http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... 6Large.jpg[/img]
[IMG

730]
http://i196.photobucket.com/albums/aa35 ... mogen2.jpg[/img]