Alleen nog nooit een 'Mijn auto' aangemaakt.

Nog ff voor de specificatie-fans:
BMW 320i E36 COUPE MECH LL M50 ECE
Productiedatum: 20-01-1994
Kleur: 0309 M – Arktissilber Metallic
Bekleding: 0546 ANTHRAZIT 93 VELOUR
Speciale uitrusting:
Code Omschrijving
0240 Airbag in leder stuur
0243 Airbag voor passagier
0473 Middenarmsteun voor
0542 CheckControl
0704 M Technic sportonderstel
Nieuw geleverd door BMW Den Haag bv te Leidschendam eerste 3 beurten daar in onderhoud geweest en vervolgens bij BMW-dealer F. Breeman te Rotterdam in onderhoud en nu is de auto in onderhoud bij BMW-dealer Jer. de Fonkert te Numansdorp.
Door mij voorzien van wat kleine aanpassingen:
- Rvs Supersprint uitlaat vanaf de kat.
Winterset:
17inch winterwielen afkomstig van een E46 330i, omringd door Dunlop Wintersport M3’s in de maat 205/50 17 (rondom)
Zomerset:
- Originele Alpina Classics 8J voor en 9J achter met Continental SportContact 2 banden in de maat 225/45ZR17voor en 245/40ZR17achter.
Goed dat is dus de huidige stand van zaken.
Laatst wel nog overwogen de overstap te doen naar een E36 M3 3.0, maar tot op heden nog geen geschikt exemplaar kunnen vinden. (ben nogal kieskeurig).
Ook nog in gesprek geweest met Leo van der Maden (Madeno Racing) om een Renault Clio RS 2.0 16v te importeren en een beetje trackday klaar te maken. Dit plan schuif ik nog wat op.
Ben op dit moment nog (duaal)student, wat inhoud dat ik 4 dagen in de week werk, als Junior Account Executive bij Trend Reclamemakers (hoe bedoel je reclamemaker) en 1 dag in de week naar school moet. (HES Rotterdam). Daarom heb ik besloten om deze oude BMW te houden en de houdbaarheidsdatum dmv wat leuke aanpassingen wat op te rekken.
Om het aspect Driving-Fun niet uit het oog te verliezen gisteren de knoop doorgehakt en met Leo van der Maden het volgende doorgesproken:
- Powerflex kitje excentrisch, voorzijde
- AST Sportline II
- AST Topmounts
Binnenkort dus weer een update.