wat zijn deze horloges waard
- duifjes.com
wat zijn deze horloges waard
Voor de kenner / handelaar wat zijn deze klokken waard jong gebruikt ben er mee bezig als leuke gebruikte klok
Chopard Mille Miglia
IWC costau diver
Breitling Navitimer
Chopard Mille Miglia
IWC costau diver
Breitling Navitimer
- duifjes.com
- RVV
hahaha verder no offence hoor Rene, maar 11 jaar geleden ofzo kocht ik ook een Boccia Titanium.. leuk ding was er wel weg van.. maar als "echt" horloge stelt het echt niks voor hoor. Ik heb hem ergens nog wel in de kast liggen. Als ik hem leg naast 1 van mijn swiss made horloges dan springen de tranen letterlijk in de ogen..GTRene schreef:niet mijn ding, dan heb ik liever mijn Titanium BOCCIA 10 bar.
Je moet je zo zien.. het is netzo iets als posten op een supercars forum, dat je zo tevreden bent over je Lada 1100

Ik bedoel dit niet hautain ofzo.. Als je tevreden bent dikke prima.
- Dennis Cavallino
- GTRene
Ik ben er heel tevreden mee, ja ik heb een speciaal model hoor, lang na gezocht, en voor? 150 euro ofzo kreeg kortingRico v Velzen schreef:hahaha verder no offence hoor Rene, maar 11 jaar geleden ofzo kocht ik ook een Boccia Titanium.. leuk ding was er wel weg van.. maar als "echt" horloge stelt het echt niks voor hoor. Ik heb hem ergens nog wel in de kast liggen. Als ik hem leg naast 1 van mijn swiss made horloges dan springen de tranen letterlijk in de ogen..GTRene schreef:niet mijn ding, dan heb ik liever mijn Titanium BOCCIA 10 bar.
Je moet je zo zien.. het is netzo iets als posten op een supercars forum, dat je zo tevreden bent over je Lada 1100![]()
Ik bedoel dit niet hautain ofzo.. Als je tevreden bent dikke prima.

- Peter Tunissen
Ik vind echt weinig horloges mooi, draag ze daarom ook bijna nooit, maar deze vind ik echt super.
[img:280:280]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... AA280_.jpg[/img]
Girard Perregaux F40
Zit alleen wat boven je budget denk ik en ik heb het er ook niet voor over, maar wel echt mooi.
[img:280:280]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... AA280_.jpg[/img]
Girard Perregaux F40
Zit alleen wat boven je budget denk ik en ik heb het er ook niet voor over, maar wel echt mooi.
- GTRene
Ik zag laatst leuke erg stoere in de veronica gids, met een stoere naam ook, maar weet niet meer welke en kan hem dus niet vinden, anyway ik keek even naar titanium kom ik deze wel erg vreemde tegen, heel fraai 8) gemaakt van titanium en platima
[img:500:529]http://www.devicepedia.com/wp-content/u ... lcania.jpg[/img]
The Vulcania watch is not a regular one. The concept was created by the designer Fabrice Gonet for the HD3 Complication manufacturer. The Vulcania was inspired by Jules Verne’s novel Twenty Thousand Leagues Under the Sea. In the novel Vulcania was Captain Nemo’s fictional home.
The technology and its design are impressive. This watch captured my attention as I saw it. Gornet has designed the Vulcania in a 3-dimensional view, separating each gauge as a tribute to vintage naval technology.
This special watch is made of titanium and platinum. I mean its case, because the front and rear panel are made of sapphire. Thus you can see the mechanism of the watch and how it works. This is a limited model, because only 11 timepieces were produced. So, don’t expect to get one very soon.

[img:500:529]http://www.devicepedia.com/wp-content/u ... lcania.jpg[/img]
The Vulcania watch is not a regular one. The concept was created by the designer Fabrice Gonet for the HD3 Complication manufacturer. The Vulcania was inspired by Jules Verne’s novel Twenty Thousand Leagues Under the Sea. In the novel Vulcania was Captain Nemo’s fictional home.
The technology and its design are impressive. This watch captured my attention as I saw it. Gornet has designed the Vulcania in a 3-dimensional view, separating each gauge as a tribute to vintage naval technology.
This special watch is made of titanium and platinum. I mean its case, because the front and rear panel are made of sapphire. Thus you can see the mechanism of the watch and how it works. This is a limited model, because only 11 timepieces were produced. So, don’t expect to get one very soon.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- dale vito
een breitling navitimer is natuurlijk ook meer wat voor een vliegtuigprogramma ofzo
een Amvox is dan een wat toepasselijkere keuze. Vooral als hij de bijbehorende auto bezit
.
Voor de echte heren autoliefhebbers met een lichte horlogetic zijn dit mijn tips:
- Omega Speedmaster : de naam zegt het al. Laat je niet van de wijs brengen door de maan-praatjes, want het is wel degelijk een racer
- TAG Heuer Monaco: kijk onderstaand plaatje eens: need I say more?
[img:450:317]http://moreda.files.wordpress.com/2007/ ... intage.jpg[/img]
- TAG Heuer Carrera: beschrijving overbodig dunkt me.
- Rolex Daytona. Dé racetopper. Wat prijzig en lastig aan te komen, maar de high-rollers kunnen óf een premium betalen of gelijk voor 18k gaan.
Er zijn er meer, maar dit is een leuk begin. Breitling for Bentley, IWC AMG, Girard-Perregaux pour Ferrari, Panerai pour Ferrari, JlC Aston Martin, Frederique Constant Austin Healy, Sinn Corvette, Sinn 303, Sinn "Der Autofahrerchronograph", etc. etc. etc.

een Amvox is dan een wat toepasselijkere keuze. Vooral als hij de bijbehorende auto bezit

Voor de echte heren autoliefhebbers met een lichte horlogetic zijn dit mijn tips:
- Omega Speedmaster : de naam zegt het al. Laat je niet van de wijs brengen door de maan-praatjes, want het is wel degelijk een racer

- TAG Heuer Monaco: kijk onderstaand plaatje eens: need I say more?
- TAG Heuer Carrera: beschrijving overbodig dunkt me.
- Rolex Daytona. Dé racetopper. Wat prijzig en lastig aan te komen, maar de high-rollers kunnen óf een premium betalen of gelijk voor 18k gaan.
Er zijn er meer, maar dit is een leuk begin. Breitling for Bentley, IWC AMG, Girard-Perregaux pour Ferrari, Panerai pour Ferrari, JlC Aston Martin, Frederique Constant Austin Healy, Sinn Corvette, Sinn 303, Sinn "Der Autofahrerchronograph", etc. etc. etc.
- MartijnGizmo
Re: wat zijn deze horloges waard
Ik bied 50%!duifjes.com schreef:Voor de kenner / handelaar wat zijn deze klokken waard jong gebruikt ben er mee bezig als leuke gebruikte klok
Chopard Mille Miglia
IWC costau diver
Breitling Navitimer

-
Die is zoooo gaafdale vito schreef: - TAG Heuer Monaco: kijk onderstaand plaatje eens: need I say more?

-
Zit ik net een film te kijken, The Bank Job, zie ik in een flits van een seconde iemand op z'n klok kijken. Vond het een gaaf ding. Eind van de film even terugspoelen, is het zo'n Tag Heuer Monaco. Wel andere (normale) uitvoering. Herkende em al ergens van... wist dat ik op DF ook eens een klok had gezien die ik supergaaf vond. Na lang zoeken dit topic teruggevonden en was inderdaad dezelfde. Jammer dat zo'n Gulf uitvoering zoveel centen kost... voor dik 3000 euro gaan ze weg
wel ECHT een gaaf ding!!!

- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
Die twee vind ik nou net echt he-le-maal niks. Net als die leren jasjes met Gulf logo waar nu iedereen (ik wilde eerst zeggen: iedere halve zool) mee loopt.Tom schreef:Die is zoooo gaafdale vito schreef: - TAG Heuer Monaco: kijk onderstaand plaatje eens: need I say more?
Blij dat ik er geen heb!
Ik kies liever een echte Heuer Monaco (pre-TAG tijdperk). Dan maar een tweedehandsje! Heb ik tenminste ook een echte klassieker om m'n pols.

- Macboy
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3