Rondje CPZ in jouw auto, welke coureur?
Rondje CPZ in jouw auto, welke coureur?
Aangezien er hier redelijk veel circuit rijden ben ik benieuwd welke coureur julie een rondje CPZ in jouw auto zouden laten rijden?
Ik ben zelf namelijk wel benieuwd of ik wel het uiterste uit de auto haal.
Hoeveel seconden laat ik iggen? 2 of drie, misschien wel meer?
Of haal ik het uiterste eruit? (lijkt me sterk)
Ik zou dat graag willen weten, net wat Hielke soms zegt, er rijden er zat ver van de limiet van de wagen af en die rijden toch in aansprekende klasses.
En je kan er natuurlijk wat van leren 8)
Voor mijn auto zou ik kiezen voor Mike Verschuur omdat die al jaren met voorwielaangedreven cupauto's rijdt.
Of Tim Coronel omdat die de laprecords heeft in de DTCC clio en de Alfa cup, beiden voorwielaangedreven.
Eventueel Tom Coronel.
Ik ben zelf namelijk wel benieuwd of ik wel het uiterste uit de auto haal.
Hoeveel seconden laat ik iggen? 2 of drie, misschien wel meer?
Of haal ik het uiterste eruit? (lijkt me sterk)
Ik zou dat graag willen weten, net wat Hielke soms zegt, er rijden er zat ver van de limiet van de wagen af en die rijden toch in aansprekende klasses.
En je kan er natuurlijk wat van leren 8)
Voor mijn auto zou ik kiezen voor Mike Verschuur omdat die al jaren met voorwielaangedreven cupauto's rijdt.
Of Tim Coronel omdat die de laprecords heeft in de DTCC clio en de Alfa cup, beiden voorwielaangedreven.
Eventueel Tom Coronel.
- Hendrik Kinderman
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Jan Lammers heeft mijn auto al een keer op CPZ gereden, echter nog toen de auto origineel was. Zou mooi zijn om nu eens een vergelijk te kunnen hebben met hoe de auto nu is.
Laatst gewijzigd door Dickh. op 08 feb 2008, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maik
-
-
Waar is jullie nationale gevoel?!
Er zijn veel goede Nederlandse coureurs actief!
Jos Verstappen gaat weer racen, maar dan heb je ook nog Robert Doornbos, Giedo v/d Garde. Of de betere endurancerijders. Wat dacht je van Peter Kox en Jan Lammers?
Als je meer voor de rallyscene gaat kan je kiezen uit Erik Weevers en Mark van Eldik om maar een paar van de Nederlandse cracks te noemen.
Jos Verstappen gaat weer racen, maar dan heb je ook nog Robert Doornbos, Giedo v/d Garde. Of de betere endurancerijders. Wat dacht je van Peter Kox en Jan Lammers?
Als je meer voor de rallyscene gaat kan je kiezen uit Erik Weevers en Mark van Eldik om maar een paar van de Nederlandse cracks te noemen.
- Macboy
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Geen Verschuur/Coronel oid in m'n eigen kar op CPZ.
IKZELF of Andre(die ik almeer dan 25 jaar ken), niemand anders. Op de Nordschleiffe mag ie ook, maar niemand anders dan hij, zelfs Stefan Roser niet, alhoewel, Hans Stuck mag dan wel einmal dat ding snoeihard van mij door Pflanzgarten jagen, mits ie de Jägermeisterschnitzel nadien im Restaurant bezahlt.
En idd een Peter Kox als ik een rondje mag in z'n DBR9 ofzo.
IKZELF of Andre(die ik almeer dan 25 jaar ken), niemand anders. Op de Nordschleiffe mag ie ook, maar niemand anders dan hij, zelfs Stefan Roser niet, alhoewel, Hans Stuck mag dan wel einmal dat ding snoeihard van mij door Pflanzgarten jagen, mits ie de Jägermeisterschnitzel nadien im Restaurant bezahlt.

Praat me toch niet weer van die lul van een Verstappen.. die lul mag niet eens langs mijn auto lopen want dan rijd ik over hem heen.. flapdrol 1ste klas..Mustafa al-Sahaf schreef:Waar is jullie nationale gevoel?!
-
Waarom deze jongens niet dan?Robin schreef:Geen Verschuur/Coronel oid in m'n eigen kar op CPZ.
Ze hebben meer ervaring in een saloon dan menig bekendere coureur
Daarom heb ik ook gekozen voor deze drie
Ze mogen geen wedstrijd rijden, maar een snel rondje CPZ kan over het algemeen geen kwaad, Die jongens vouwen met alleen rjden niet zomaar een auto op
Je weet dan wel hoever je staat, dat was de bedoeling van dit topic
Wat kan je auto
Of je moet er zoveel vertrouwen in hebben dat de jongens van DF die ji noemt er ook het uiterste uit kunnen halen binnen zeg maar 10 rondjes?
Als dat zo is licht er een mooie cariere voor deze jongens

- Jan Speed
Volvo: (in willekeurige volgorde)
Peter Cox
Mike Hezemans
Tom Coronel (vooral voor de fun
)
BMW e9:
Toine Hezemans (ex-e9 racer, laat de sterke verhalen maar komen!)
Door hun ervaring zijn ze vaak relaxter op het materiaal dan ikzelf en desondanks veel sneller en safer.
Peter Cox
Mike Hezemans
Tom Coronel (vooral voor de fun

BMW e9:
Toine Hezemans (ex-e9 racer, laat de sterke verhalen maar komen!)
Door hun ervaring zijn ze vaak relaxter op het materiaal dan ikzelf en desondanks veel sneller en safer.
Laatst gewijzigd door Jan Speed op 08 feb 2008, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.