Bilstein Service (met een grote S)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010

Bilstein Service (met een grote S)

Bericht door Stéphane » 05 apr 2006, 22:33

Bij de Bilstein set die ik heb gekocht zaten helaas geen sleutels om de hoogte mee te verstellen. Die heb je wel nodig, om dat mee te kunnen doen.

Afgelopen zondag een beetje als gok een mailtje naar Bilstein gestuurd om aan te geven dat ik de sleutels er niet bij had gekregen. Vandaag (3 werkdagen later dus!) heb een set bijbehorende sleutels als pakketpost ontvangen van Bilstein.

Dat is nu echt Service met een hoofdletter S! Dat maak je tegenwoordig (helaas) niet meer zoveel mee en ik vind dit dus echt superklasse.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 05 apr 2006, 22:52

Netjes hoor, dat is inderdaad goede service!

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 05 apr 2006, 22:53

Netjes inderdaad.
Eigenlijk gewoon vanzelfsprekend, maar inderdaad tegenwoordig helaas vaak niet meer. :(

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010

Bericht door Stéphane » 06 apr 2006, 00:04

Zowel het feit dat ze überhaupt reageren op mail als het feit dat ze gelijk de sleutels kostenloos opsturen is al uitermate uitzonderlijk. En dat vind ik echt bewonderingswaardig.

Daarom wil ik het ook even melden, want Bilstein levert niet alleen kwaliteitsmateriaal maar ook nog eens goede service! Zeldzaam verschijnsel.

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Bericht door M@rcel » 06 apr 2006, 08:48

Wat voor Bilsteins zijn dat Stephane?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 06 apr 2006, 10:51

Ik snap best dat je er blij mee bent, maar ik denk toch dat het voor een topmerk als Bilstein vanzelfsprekend is.

Gebruikersavatar
Stéphane
Berichten: 6804
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:01
Locatie: 010

Bericht door Stéphane » 06 apr 2006, 19:54

Rico v Velzen schreef:Ik snap best dat je er blij mee bent, maar ik denk toch dat het voor een topmerk als Bilstein vanzelfsprekend is.
Het is service waar je op hoopt en mogelijk ook wel verwacht, maar niet altijd krijgt. Vooral als je alleen een mailtje stuurt.
Marcel van Meerbeek schreef:Wat voor Bilsteins zijn dat Stephane?
Het is een Bilstein B14 PSS veren/demper set, Marcel.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 06 apr 2006, 19:55

mee eens.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bartje325i, Rivanov, Semrush [Bot] en 14 gasten