Bij de Bilstein set die ik heb gekocht zaten helaas geen sleutels om de hoogte mee te verstellen. Die heb je wel nodig, om dat mee te kunnen doen.
Afgelopen zondag een beetje als gok een mailtje naar Bilstein gestuurd om aan te geven dat ik de sleutels er niet bij had gekregen. Vandaag (3 werkdagen later dus!) heb een set bijbehorende sleutels als pakketpost ontvangen van Bilstein.
Dat is nu echt Service met een hoofdletter S! Dat maak je tegenwoordig (helaas) niet meer zoveel mee en ik vind dit dus echt superklasse.
Bilstein Service (met een grote S)
- Stéphane
- Peter Tunissen
- Stéphane
Zowel het feit dat ze überhaupt reageren op mail als het feit dat ze gelijk de sleutels kostenloos opsturen is al uitermate uitzonderlijk. En dat vind ik echt bewonderingswaardig.
Daarom wil ik het ook even melden, want Bilstein levert niet alleen kwaliteitsmateriaal maar ook nog eens goede service! Zeldzaam verschijnsel.
Daarom wil ik het ook even melden, want Bilstein levert niet alleen kwaliteitsmateriaal maar ook nog eens goede service! Zeldzaam verschijnsel.
- Stéphane
Het is service waar je op hoopt en mogelijk ook wel verwacht, maar niet altijd krijgt. Vooral als je alleen een mailtje stuurt.Rico v Velzen schreef:Ik snap best dat je er blij mee bent, maar ik denk toch dat het voor een topmerk als Bilstein vanzelfsprekend is.
Het is een Bilstein B14 PSS veren/demper set, Marcel.Marcel van Meerbeek schreef:Wat voor Bilsteins zijn dat Stephane?