Wie is slimmer: joran of deze jongen?
- RudolfNW
Wie is slimmer: joran of deze jongen?
Wie heeft het meeste verstand???
Filmpje van joran heeft iedereen gezien.
Bekijk nu deze eens:
http://www.break.com/index/crazy-kid-do ... crane.html
Gr Rudolf
Filmpje van joran heeft iedereen gezien.
Bekijk nu deze eens:
http://www.break.com/index/crazy-kid-do ... crane.html
Gr Rudolf
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- rudie ter hogt
- RVV
Toen ik een ik een jochie van 9 was speelde we met een aantal vriendjes "soldaatje" in de bouw van Bargeres (Emmen) met zelfgemaakte pistolen van hout liepen we tussen de half gebouwde woningblokken.. een stadsguerrilla te spelen..
Op een gegeven moment had ik het magnifieke idee om in een hijskraan te gaan klimmen met mijn houten pistool op de rug. Ik klom omhoog, 30 meter boven de grond
geen idee hoe dom ik bezig was natuurlijk
maar bovenaf kon ik iedereen in een keer "dood" schieten...
Daar stond ik boven op de hijskraan.... TAKKATKAKATAKAKAAAAAA..... JULIIE ZIJN ALLEMAAL DOOD te schreuwen.. ik had ze allemaal voor mijn loop gehad.. maar mijn vriendjes speelde allemaal vals.. ze liepen gewoon verder...
Met dikke wind 30 meter boven de grond..... was het doodschieten ook niet zo effectief.. niemand had wat gemerkt..
Achteraf niet slim natuurlijk.. ik had netzo goed tot filet americain omgetoverd kunnen worden..
Kicken was het wel weer...

Op een gegeven moment had ik het magnifieke idee om in een hijskraan te gaan klimmen met mijn houten pistool op de rug. Ik klom omhoog, 30 meter boven de grond

Daar stond ik boven op de hijskraan.... TAKKATKAKATAKAKAAAAAA..... JULIIE ZIJN ALLEMAAL DOOD te schreuwen.. ik had ze allemaal voor mijn loop gehad.. maar mijn vriendjes speelde allemaal vals.. ze liepen gewoon verder...

Met dikke wind 30 meter boven de grond..... was het doodschieten ook niet zo effectief.. niemand had wat gemerkt..
Achteraf niet slim natuurlijk.. ik had netzo goed tot filet americain omgetoverd kunnen worden..

- RVV