Luuk ik denk dat je de Mansory ernstig tekort doet met die opmerking. Het feit dat iets mogelijk is, betekent niet dat je het ook zult moeten kiezen.
De andere buitenkant is niet Mansory benchmark, kijk maar eens naar de standaard Continental GT die zij onderhanden nemen.
En ga maar eens naar een beurs, Essen Motorshow, of een andere tuning show (indien je Tuning uberhaupt niets vindt, moet je natuurlijk ook niet zeuren, want dat geldt immers ook voor Brabus etc) en je zult zien hoeveel mensen enorm verbazend zijn van de kwaliteit van Mansory.
Zelden zoveel oooo's en aaaa's gezien als reactie van het publiek en das echt niet allemaal vanwege de walging
Het merk heeft niet voor niets bestaansrecht en staat niet voor niets zo hoog aangeschreven. Jij doet nu net of het een sjonnie-afdeling is die even wat bijklust met klei. Het is geen Veronica Make Over die Toyota Corrolaatjes uit 1989 onder handen nemen he
Je wordt niet zomaar Bentlye en RR tuner, de standaard kwaliteit is al zo hoog, dat je daar niet ver vanaf kunt blijven, integendeel, je moet de standaard niet alleen evenaren, maar overstijgen.
G Kolkman schreef:Als je zóveel geld op een auto stukslaat dan snap ik niet dat je het níet zou doen. Onderscheiden doe je je toch al, dan kun je het ook maar beter goed doen.
Zo denk ik er dus ook over, maar dit geldt evenzeer voor BMW individual en Mercedes Designo. Ook ik heb nooit gesnapt dat mensen +70k uitgeven en dan niet 5-10k meer voor echt iets bijzonders en persoonlijks.
G Kolkman schreef:Neemt niet weg dat die blauw-gele een schoolvoorbeeld van wansmaak is. Maar e.e.a. in Deep glanzend Britisch green uitvoeren lijkt me dan wel weer chique, aangevuld met baseballhandschoenen-bruin als binnenbekleding of zoiets

.
Kijk dat bedoel ik
Zo kijk ik er dus ook naar, in eigen kleur uitvoering en combinatie, zowel buiten als binnen. Voor mij hoeft dat exterior package ook niet zo uitgebreid, simpele variant is goed.
Het voorstel van Kolkman lijkt me echt magisch