Dan de Audi R8, die ik in den Beginne gewoon niet mooi vond en hem 2x irl heb gezien en nog dacht:Neh, maar je wordt ermee overspoeld in de bladen/op TV en internet als zijnde het sportwagenicoon van 2007/2008. Dus design geef ik nu een 7-, maar de gehele layout van de kar heb ik toch wel wat mee, driftwerk, stabiliteit qua rijden op hogere snelheid, degelijkheid, strakke nononsense design in cockpit...
Numero 3:Porsche 997 GT3(RS hoeft niet hoor) Tja. Vormgeving, stoer karretje, was niet m'n hele leven 911 adept, dus vele 911s zeggen me niet zoveel, 8C en R8 zijn(voor een buitenstaander zeker) bijzonderder. Bouwkwaliteit/trackdays/remmerij/weggedrag.Racer voor op straat.
Corvette Z06 dan,American Muscle, doet 't prima op Le Mans, dikke V8 en toch 'maar' dikke 1400kg, prijs is best voor wat je ervoor terugkrijgt, circuitfähig, ik vind 'm erg stoer, de buren niet

Doet de Nordschleife net zo snel als Porsches GT3, die een paar centen duurder is, maar even zwaar en die laatste heeft minder pk's, maar toch.
Newcomer Nissan GT-R, beetje Fast & Furious gehalte, maar op de foto's lijkt ie me skitterend en wat een toptechniek voor een redelijk bedrag, 911 turbo specs voor de halve prijs zeg maar. Alleen de massa van 1700kg + zie ik niet zo zitten en misschien dat het een Aziaat blijft met weinig naam in de supercar-regionen qua status dan hè.
En dan vraag ik me af welke ik zou kiezen en dan blijf ik vooralsnog alweer steken bij de GT3 die-denk ik zelf-het best bij MIJ(ik dus) zou passen...dat oubollige karretje uit 1963 met 'de basis verkeerd', motor achter achteras. Of TOCH de Z06, ook een trackday racer, m'n techneutenhart zegt GT-R...
Of toch een 8C of R8.Totnutoe denk ik van (nog)niet.
Iemand anders andere ideeen? Niet om mij te overtuigen, want als trackday auto winnen de Z06 en GT3 en het toch al van de andere 3, maar dagelijks(ben geen Quattro adept in de 100% zin), wat kies ik dan?
F430(Scuderia), Ruf RT12 en Murcielago LP640 vallen af ivm CO2 uitstoot LOL