Pas geleden GT3 maar weer eens uit de doos gehaald. Ik vind persoonlijk dat GT3 eigenlijk haast nog leuker is dan GT4 nu. GT5 helaas nog niet kunnen spelen, dus dat moet ik nog even zien.
Grappige is dat je met GT3 echt ontzettend lekker kunt driften. Ik zal proberen nog eens wat filmpjes te maken, maar het is echt lekker spelen zo. Ik weet niet of anderen hetzelfde er over denken?
GT3
- Roman
GT3 was inderdaad erg leuk en makkelijk om mee te driften. GT4 was al een stuk moeilijker.
GT5 Prologue (alles in de pro stand) is echt moeilijk om grote drifts mee te zetten. Het voelt (mits in pro stand) eindelijk vors meer als een simulatie dan normaal Gran Turismo. Je kan met verschillende standen kloten en dan voelt het weer als vanouds, maar ik blijf liever in de sim stand om daar beter in te worden.
Zeker doen als je een PS3 en G25 hebt. Die combinatie is werelds.
GT5 Prologue (alles in de pro stand) is echt moeilijk om grote drifts mee te zetten. Het voelt (mits in pro stand) eindelijk vors meer als een simulatie dan normaal Gran Turismo. Je kan met verschillende standen kloten en dan voelt het weer als vanouds, maar ik blijf liever in de sim stand om daar beter in te worden.
Zeker doen als je een PS3 en G25 hebt. Die combinatie is werelds.
-
Ik mag hopen dat dit niet in simulation mode is:
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U
Helaas heb ik het zelf nog niet mogen testen, maar dit lijkt totaal niet op een simulatie vanaf de beelden te zien.
Denk wel dat je het ook niet mag vergelijken met de 'echte' sims, want dat is helemaal niet wat GT5 wilt zijn.
Feit blijft dat het er super uitziet, alleen wat ik hieruit kan opmaken dat het gewoon geen sim wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U
Helaas heb ik het zelf nog niet mogen testen, maar dit lijkt totaal niet op een simulatie vanaf de beelden te zien.
Denk wel dat je het ook niet mag vergelijken met de 'echte' sims, want dat is helemaal niet wat GT5 wilt zijn.
Feit blijft dat het er super uitziet, alleen wat ik hieruit kan opmaken dat het gewoon geen sim wordt.
- Roman