Sportieve Diesels tot 35K
- Francisco
Sportieve Diesels tot 35K
Voor de lease dieselaar is er redelijk wat keuze. Diesels zijn bijna even snel als de GTI broertjes (zeker met wat paprika erbij)
-
De Leon vind ik niet weinig aan.
Megane is frans en naja..niks voor mij
120D is leuk maar zonder airco en wieldoppen doet het mij ook niets.
118D gaat mijn keus dus naar uit. Vast geen strepentrekker maar voor dagelijks prima
(Overigens is mijn oordeel zonder erin te hebben gereden...dus trek je er neit teveel van aan... maar ik kan zeiken over details en zo'n Leon en Megane doen mij gewoon weinig)
Megane is frans en naja..niks voor mij

120D is leuk maar zonder airco en wieldoppen doet het mij ook niets.
118D gaat mijn keus dus naar uit. Vast geen strepentrekker maar voor dagelijks prima

(Overigens is mijn oordeel zonder erin te hebben gereden...dus trek je er neit teveel van aan... maar ik kan zeiken over details en zo'n Leon en Megane doen mij gewoon weinig)
- Niels
- Auto: Prius+
Voorop gesteld....een verkeerde keuze kun je niet maken
Wieldoppen maakt me niets uit maar airco moet er wel op! De 118D gekozen omdat ik het interieur veel mooier vind dan dat van de Leon. De Renault vind ik wel een gave wagen om te zien dus ik zou er zeker in proefrijden. Vooralsnog de 118D gekozen.

Wieldoppen maakt me niets uit maar airco moet er wel op! De 118D gekozen omdat ik het interieur veel mooier vind dan dat van de Leon. De Renault vind ik wel een gave wagen om te zien dus ik zou er zeker in proefrijden. Vooralsnog de 118D gekozen.
- Francisco
dat zal best. de Megane 175pk diesel renault sport wordt alleen door 1 dealer geimporteerd hier in rotterdam. en die rekent 33K.
heerlijke gooi en smijt auto. overstuurd ook bergop de snelweg op, zo mooi te zetten. en remmen van brembo. de rijders keuze uit dit rijtje voor mij.
120d is te karrig en 118d een mooi compromis tussen sportief en luxe uitstraling.
heerlijke gooi en smijt auto. overstuurd ook bergop de snelweg op, zo mooi te zetten. en remmen van brembo. de rijders keuze uit dit rijtje voor mij.
120d is te karrig en 118d een mooi compromis tussen sportief en luxe uitstraling.
- Knot
Maakt niet uit hoor, ik ben bijna de enige Opel fan hier (alleen de dikste modellen dan). De 120pk cdti GTC sport die ik had vond ik echt een heerlijke auto, motor was netaan dus voor t mooie de 150pk diesel nemen, in sport, met stylingpakket (17inch en interieuropties). Ook op de Nordschleife (rondje of 40 gereden met die auto) was het prima te doen, geen M3 tijden maar een 9min BtG zat er zeker in. Sportknop voor de reacties (directer gas, sturen en demping), de antisportstand is voor de eco/mileunorm dan is ie niet zo direct.Francisco schreef: hoe rijd de astra GTC? kun je die ook mooi op het gas sturen? ben ik onterecht vergeten op te nemen in het rijtje.
- Knot
Die zou bij de GTC ook weer inschakelen boven de 70km/u... totdat ik de sportknop een van de eerste ritjes 5sec ingedrukt hield, esp etc uit, alleen nog abs aan. Met 110km/u een tikkie gegeven en de esp kwam niet bij hoor, gewoon een lekkere overstuurde schuiver, daarna was ik er wel van overtuigd dat die rommel helemaal uit kon. Ingrijpen als je alleen in de sportstand zit is wel oke, enkel wieltje wat bijremt etc... Pflanzgarten II die springbult blokkeert ie rechtsachter dan ook wel als je m niet precies recht erover stuurt