Horkenlijn
-
Horkenlijn
In december kreeg ik twee boetes binnen omdat ik over een doorgetrokken streep was gereden. Boetenummer was achtereenvolgend en er zat 7 minuten tijd tussen. Beide wegens het rijden over doorgetrokken streep.
Dus zo'n briefje gestuurd om openheid te krijgen hoe/wat, zijn ze verplicht namelijk. Vorige week van de tweede boete die gegevens binnengekregen en vandaag van de eerste boete. Blijkbaar 'gepakt' door een agent in burger in z'n normale auto, dus ik denk via die horkenlijn.
Tja begin je verder niks tegen dus had die rotknaken vorige week al overgemaakt naar de belastingdienst. Ga er verder geen tijd aan besteden.
Maar wat een trieste mannetjes lopen er rond zeg. bahbah. heel die horkenlijn is een trieste bedoeling. Waren vast van die mannetjes die vroeger op de basisschool al aan de juffrouw z'n kant stonden. lekker klikken. bah wat vind ik dat triest. Van die mannetjes die daar dan een goed gevoel van krijgen en het trots thuis vertellen. Zet mij dan gewoon aan de kant.
http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuw ... hp?id=2854
Dus zo'n briefje gestuurd om openheid te krijgen hoe/wat, zijn ze verplicht namelijk. Vorige week van de tweede boete die gegevens binnengekregen en vandaag van de eerste boete. Blijkbaar 'gepakt' door een agent in burger in z'n normale auto, dus ik denk via die horkenlijn.
Tja begin je verder niks tegen dus had die rotknaken vorige week al overgemaakt naar de belastingdienst. Ga er verder geen tijd aan besteden.
Maar wat een trieste mannetjes lopen er rond zeg. bahbah. heel die horkenlijn is een trieste bedoeling. Waren vast van die mannetjes die vroeger op de basisschool al aan de juffrouw z'n kant stonden. lekker klikken. bah wat vind ik dat triest. Van die mannetjes die daar dan een goed gevoel van krijgen en het trots thuis vertellen. Zet mij dan gewoon aan de kant.
http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuw ... hp?id=2854
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Precies, m'n topic is niet om dit hele idee/gedoe af te zeiken en ik heb die belastingcenten al netjes overgemaakt. Zonde van het geld maar boeie verder. Zij hebben hun werk gedaan door die dingen op te sturen denk ik dan maar. Fuck die triestelingen.Ahmed schreef:brrrr..eng hoor
Maar het idee gewoon, bah. Tuurlijk mag het niet wat ik deed en terecht dat ik er een boete voor krijg, maar dat zoiets via een telefoontje te plegen kan. WAAR gaat zoiets eindigen? De grens verleggen ze steeds. Vroeger moest je aan de kant gezet worden. Punt. Een paar jaar geleden kwamen er flitspalen zodat snelheidsboetes automatisch gingen op vaste plekken, toen tientallen mobiele fliters langs de kant van de weg, daarna trajectcontrole (wat over een tijdje overal is) en de mogelijkheid dat agenten een telefoonnummer bellen voor alles wat je 'fout' doet. Een horkenlijn. Waar gaat dat eindigen.
-
-
- volvoc30
hehe, jij grijpt ook elke gelegenheid aan om een filmpje te maken. HULDEElmar schreef:Brabantse schoolpraktijken
- volvoc30
-
Tja jij rijdt daar met je bmwtje wat is het leuk dat hij je kan naaien rijdend met zijn 1.4 golf van 2001 op gas.
Snel overmaken joh. En snel vergeten.
Een troost die mensen die dit doen. Hebben zelf een kut leven neem dat maar mij aan. Iemand die het goed heeft en tevreden is doet dit namelijk niet. Dus ik lach er maar om.
Laatst werd ik ook aangehouden. Ik keek die agent op en neer aan. Ik dacht daar sta je dan elke ochtend weer die blauwe broek aan te trekken. Zware riem dragen met blaffer die je nooit mag gebruiken. Gepoetste schoenen vast te veteren. Deksel op je knar de snor in de plooi. Klaar om de medemens te pakken. Ach als dat nou je leven is en het geeft je een voldoening.
Snel overmaken joh. En snel vergeten.
Een troost die mensen die dit doen. Hebben zelf een kut leven neem dat maar mij aan. Iemand die het goed heeft en tevreden is doet dit namelijk niet. Dus ik lach er maar om.
Laatst werd ik ook aangehouden. Ik keek die agent op en neer aan. Ik dacht daar sta je dan elke ochtend weer die blauwe broek aan te trekken. Zware riem dragen met blaffer die je nooit mag gebruiken. Gepoetste schoenen vast te veteren. Deksel op je knar de snor in de plooi. Klaar om de medemens te pakken. Ach als dat nou je leven is en het geeft je een voldoening.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Elmar schreef:Ja Tom, wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen?
In jouw geval snap ik het helemaal, jij hebt een transsexuele kleuterjuf gehad.....die vroeger op de basisschool al aan de juffrouw z'n kant stonden
Het is billeNkoekElmar schreef:Brabantse schoolpraktijken

- Davy MR2DRIFT
Haha, niemand kan dit beter verwoorden dan onze Fries a la CarteIk dacht daar sta je dan elke ochtend weer die blauwe broek aan te trekken. Zware riem dragen met blaffer die je nooit mag gebruiken. Gepoetste schoenen vast te veteren. Deksel op je knar de snor in de plooi. Klaar om de medemens te pakken. Ach als dat nou je leven is en het geeft je een voldoening.

- Jelmer850i
Eigenlijk is het indirect personeel van jezelf.
Jij betaalt ze via BTW, BPM, Wegenbelasting, Inkomstenbelasting en Boetets.
Heeft iemand een handleiding hoe je hen kan ontslaan?
Ze kosten alleen maar centen en doen geen flikker... , alleen de baas op de bon zetten, reden genoeg voor ontslag lijkt me?
Jij betaalt ze via BTW, BPM, Wegenbelasting, Inkomstenbelasting en Boetets.
Heeft iemand een handleiding hoe je hen kan ontslaan?
Ze kosten alleen maar centen en doen geen flikker... , alleen de baas op de bon zetten, reden genoeg voor ontslag lijkt me?
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik heb dit pas ook gehad op een zondag.....ik reed achter 2 andere Subjes aan en moest bij een T-splitsing ff wachten op een andere auto waar ik dus achter terecht kwam.
Omdat ik niet wist waar ik heen moest die auto toch maar over de dubbele doorgetrokken streep ingehaald, om toch die andere Subs te kunnen volgen.
Paar weken later post van 't CJIB.....€130, - aftikken en geen politieauto gezien, dus degene die ik inhaalde zal ook wel zo'n klikker geweest zijn die op z'n vrije dag z'n quota probeerde te halen.
Omdat ik niet wist waar ik heen moest die auto toch maar over de dubbele doorgetrokken streep ingehaald, om toch die andere Subs te kunnen volgen.
Paar weken later post van 't CJIB.....€130, - aftikken en geen politieauto gezien, dus degene die ik inhaalde zal ook wel zo'n klikker geweest zijn die op z'n vrije dag z'n quota probeerde te halen.

- RVV
Dit heb ik jaren terug ook een keer meegemaakt.. haalde bij ons in de buurt in, beetje te vlot.. dubbele streep.. slomo voor mij.. maarja later bij de stoplichten stond ie achter me druk te gebaren in een ouwe bak.. geen acht op gegeven.. wel 6 weken later wel een prent op de mat
tja ik voelde we aan waar die wegkwam.. ook wel weer terecht, maarja part of the deal.

tja ik voelde we aan waar die wegkwam.. ook wel weer terecht, maarja part of the deal.
- Geelhoed
Re: Horkenlijn
Oeps! Verkeerde adres aangevinkt bij het internet bankieren?Tom schreef: Tja begin je verder niks tegen dus had die rotknaken vorige week al overgemaakt naar de belastingdienst.
Ze moeten namelijk naar het CJIB!
- Erik K.
Re: Horkenlijn
Verkapte vorm van belastingGeelhoed schreef:Oeps! Verkeerde adres aangevinkt bij het internet bankieren?Tom schreef: Tja begin je verder niks tegen dus had die rotknaken vorige week al overgemaakt naar de belastingdienst.
Ze moeten namelijk naar het CJIB!

- Macboy
Tja. Ik vind niet dat je moet zeuren. Als het een gevaarlijke situatie is dan snap ik dat een agent in burger daar melding van maakt. Ik ben niet blij met die ontwikkeling, maar ik snap het wel. Of het een gevolg is van frustratie (jij BMW, hij Astra) dat weet ik niet, maar zou jammer zijn als het zo is (en dat zou ons niet verbazen).
Overigens kun je niet 2x beboet worden voor hetzelfde feit, maar je zegt het zelf dat je twee overtredingen hebt begaan
Overigens kun je niet 2x beboet worden voor hetzelfde feit, maar je zegt het zelf dat je twee overtredingen hebt begaan

- Niall
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ach, die hele Horkenlijn is een zielige vertoning...
En agenten die in hun vrije tijd opvoedend en belerend zijn, ook.
Politie en dat ze hun werk doen, okay.
Ook al hoort bekeuren daar bij
Maar dit soort zielige vertoningen, wat een minachting krijg ik dan.
Net zoals ze je thuis opbellen (verhaal Rico en zoiets heb ik zelf ook al eens gehad).
Get al life!
En agenten die in hun vrije tijd opvoedend en belerend zijn, ook.
Politie en dat ze hun werk doen, okay.
Ook al hoort bekeuren daar bij

Maar dit soort zielige vertoningen, wat een minachting krijg ik dan.
Net zoals ze je thuis opbellen (verhaal Rico en zoiets heb ik zelf ook al eens gehad).
Get al life!