[img
[img
[img
Meer foto's
http://autoimage.autoweb.cz/honda/accord.htm
Ja, beetje leentjebuur bij de 5 serie is wel. Laten we zeggen: geinspireerd door de 5 serie. Vooral de lampen voor en achter. Weet niet zo goed wat ik van deze auto vindt. Zal wel prima rijden en je hebt er een prima koop aan. Maar eigenlijk een saaie bak. Ja, ik weet het nu. Het is gewoon een goede saaie bak. Zal ook wel duuuuur zijn (= Honda trademark).Rico v Velzen schreef:Ik herken er geen 5 serie in.
Ja enMacboy schreef:Rico opent een draad over een auto die al 5 jaar geleden op de markt kwam
Kan me niet voorstellen, stuurgevoel voelde voor mij hetzelfde aan als een Mercedes E-klasse. Hoepelen met weinig tegendruk. Ik heb het overigens over een auto uit 2005.Powertje schreef:Stuur gevoel is super, niet vergelijkbaar met een achterwiel aandrijver... maar bijvoorbeeld veel beter dan een Volkswagen Passat van die tijd.
Tegendruk klopt, maar als je dat niet verwacht tegendruk, is hij prachtig te plaatsen met gevoel. Waar een BMW een zwaarder stuur heeft dan gemiddeld doen jappen dat vaak andersomRuben schreef:Kan me niet voorstellen, stuurgevoel voelde voor mij hetzelfde aan als een Mercedes E-klasse. Hoepelen met weinig tegendruk. Ik heb het overigens over een auto uit 2005.Powertje schreef:Stuur gevoel is super, niet vergelijkbaar met een achterwiel aandrijver... maar bijvoorbeeld veel beter dan een Volkswagen Passat van die tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten