Kijk goed wat zij hun nieuwe flagship sedan ermee vergelijken... :o

Discuss..
True story!duifjes.com schreef: Denk nooit dat de concurrentie slaapt!!!!!
Helemaal mee eens Tom.Tom schreef:Haha lach maar allemaal, ik denk dat Hyundai goed bezig is.
Toen de Japanners met hun auto's hierheen kwamen werden ze ook niet serieus genomen. Nu is Lexus in korte tijd een gerenommeerd luxemerk. Deze auto zal een stap te vroeg zijn maar ik denk dat de kaarten over een paar jaar heel anders liggen.
Status is niet te koop maar verder hebben ze hun huiswerk goed gedaan als ik dat zo zie.
Wat te denken van de bekerhouders in een BMW E39......Joy Jolliffe schreef:Dat besparen op materiaal is BMW al een tijd aan het doen. Ik sta er van te kijken hoe gammel bepaalde onderdelen in het interieur zijn. Die gordelgever van een E92 is echt triest. Komt flubberend uit zijn behuizing klaar om zo af te breken. Bij het dichtklappen komt ie dan ook nog tegen een verchroomd randje die binnen de kortste keren bekrast is. Verder afdekplaten van een harde goedkoop uitziende kunststof . Ik gooi een deur van een nieuwe X5 dicht, zie je dat deurpaneel gewoon heen en weer bewegen. Als je een E46 of een E39 naast nieuwe modellen zet is het interieur echt fors achteruit gegaan.
Het zit em niet eens zozeer in het materiaal maar meer de manier waarop de auto in elkaar wordt geschroeft. De nieuwe moet veel meer vereenvoudigd worden qua constructie. Toyota (zijn ze weer) heeft hierin zeker een voorsprongduifjes.com schreef:Bijvoorbeeld Volkswagen heeft een financieel probleem ze krijgen hun Golf oa niet rendabel! nieuwe type is onderwegf met het doel geld aan een Golf te kunnen verdienen. Hoe gaa ze dit doen? door minder mooie materialen etc te gaan gebruiken....
Wisten jullie dat van de VAG groep Skoda 10% van de omzet zorgt maar 20% van de winst! Meest gezonde merk uit de VAG stal !!!!!
In een A8 zit anders ook kunstof met een houtprintje...allen schreef:Wat een onsmakelijk geheel van grijzen, zilver en (in dit geval waarschijnlijk) nephout. Het zal een kwestie van smaak zijn, want al zet je een topmodel Lexus voor de deur. Ook dan vind ik het dashboard gewoon te lelijk voor woorden. Terwijl ik echt wel geloof dat het goed in elkaar steekt.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten