Video's: Nissan GT-R R35 vs Porsche 997 Turbo
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Video's: Nissan GT-R R35 vs Porsche 997 Turbo
Hier in 4 delen the battle tussen de Porsche en Nissan ism Best Motoring!
Deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=H6CFVpqJAVU
Deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=iAUZqG3KmCA
Deel 3:
http://www.youtube.com/watch?v=wA95r5tCxTM
Deel 4:
http://www.youtube.com/watch?v=1gRaO69vfuU
Deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=H6CFVpqJAVU
Deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=iAUZqG3KmCA
Deel 3:
http://www.youtube.com/watch?v=wA95r5tCxTM
Deel 4:
http://www.youtube.com/watch?v=1gRaO69vfuU
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
- Joy
- Berichten: 10871
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- Miesjel
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
- Joy
- Berichten: 10871
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Jup dat is mijn idee ook na het laatste filmpje te hebben afgekeken. De Porsche beweegt meer en vereist continue correcties. De Skyline heeft waarschijnlijk een hoop computers aan boord die de rijder continue helpen zo veel mogelijk grip te houden. Ik denk dat vrijwel iedereen van ons sneller hard gaat in de Skyline dan in de Porsche.
Maaaaar... het kan aan mij liggen, ik had tijdens het kijken even een Bugatti Veyron flashback. Verfijnd, gaat ontzettend hard maar geeft weinig YEAH-gevoel en/of rijplezier ? Nog maar even afwachten wat er nog komt.
Maaaaar... het kan aan mij liggen, ik had tijdens het kijken even een Bugatti Veyron flashback. Verfijnd, gaat ontzettend hard maar geeft weinig YEAH-gevoel en/of rijplezier ? Nog maar even afwachten wat er nog komt.
- funnyname
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 19:01
De 911 turbo is veel meer een GT dan de GT-R.
Je ziet duidelijk dat de 911 meer op zijn veren hangt, (zachter onderstel)
nerveus wordt bij het aanremmen (automaat) en ook nog eens ranzig gereden wordt.
Als je dan een vergelijking wilt maken, kun je beter een GT3 of GT2 pakken, dat zijn in mijn ogen net als de GT-R echte sport auto's.
Maar goed, de europese auto's doen het in Japan altijd minder dan de Jappen en hier in europa is het precies andersom. (best motoring, AutoVisie supertest) Toch voorkeur misschien?
Je ziet duidelijk dat de 911 meer op zijn veren hangt, (zachter onderstel)
nerveus wordt bij het aanremmen (automaat) en ook nog eens ranzig gereden wordt.
Als je dan een vergelijking wilt maken, kun je beter een GT3 of GT2 pakken, dat zijn in mijn ogen net als de GT-R echte sport auto's.
Maar goed, de europese auto's doen het in Japan altijd minder dan de Jappen en hier in europa is het precies andersom. (best motoring, AutoVisie supertest) Toch voorkeur misschien?
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Over katapulten gesproken, kijk eens hoe netjes deze Ruf RT12 met alleen RWD van zijn plek gaat bij 1:45
http://www.youtube.com/watch?v=MVIiHODF89o

http://www.youtube.com/watch?v=MVIiHODF89o
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
In de laatste Topgear (tijdschrift) staan ook beide auto's. Conclusie is ook dat de Nissan veel makkelijker gaat.funnyname schreef:De 911 turbo is veel meer een GT dan de GT-R.
Als je dan een vergelijking wilt maken, kun je beter een GT3 of GT2 pakken, dat zijn in mijn ogen net als de GT-R echte sport auto's.
Maar goed, de europese auto's doen het in Japan altijd minder dan de Jappen en hier in europa is het precies andersom. (best motoring, AutoVisie supertest) Toch voorkeur misschien?
En je kan een Turbo + Nissan rijden voor de prijs van een GT2. (o.k. misschien een beetje overdreven.) Maar als je de prijs van de Nissan meeneemt, kun je beter de Corvette o.i.d. ertegen zetten. Of een Cayman

- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
haha dit is dus onzin he. Met die 911 turbo kan elke mongool juist erg hard rijden. Die auto lijkt eindeloos veel grip te hebben en semi-eenvoudig in bedwang te houden (mede door aandrijving natuurlijk).Jan Visser schreef:Het is gewoon een auto waar bijna iedereen heel hard in kan gaan. Dat kun je van de 911 niet zeggen.
Misschien met de Nissan nóg makkelijk, maar je moet niet zeggen dat je dat niet van de 911 kan zeggen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten