Ik ben Luuk van Kaathoven, en vanaf 30 Januari zeventien jaar jong. Al van jongs af aan heb ik iets met auto's: Mamma, Pappa, Auto was het hier in mijn woonplaats Schijndel (N-B). Sindsdien zijn auto's mijn passie. Op het moment zit ik ook in Schijndel in het examenjaar van Havo.
Autorijden is er voor mij helaas nog niet bij, maar ik kan haast niet wachten tot ik 18 word om deze 'droom' in vervulling te laten gaan.
In 2006 kwam Photoshop in beeld waarin ik, al zeg ik het zelf, vrij aardig in geworden ben. Ik heb er lange tijd mee gewerkt. Er zijn er wat impressies van mij de wereld rond gegaan, zoals de Audi R8 Spider. Dit is natuurlijk leuk om je eigen impressies tegen te komen op de sites waar je vaak zelf op kijkt om het autonieuws te lezen!
Mijn vader heeft zich een lange tijd bezig gehouden met fotografie. Dit 'virus' sloeg op mij over, begin vorig jaar. Sindsdien is fotografie een enorm leuke manier geworden om mijn creativiteit te combineren met auto's. Dit resulteert in een fotoshoot.
Op dit moment heb ik een Fujifilm S6500fd, maar deze gaat binnekort plaats maken voor een Nikon D80 met 18-70 objectief. Ik weet dat dit een hobby is die ook goed uit de hand gaat lopen.
Verder hoop ik om het jullie, en mezelf naar de zin te maken.

Groetjes,
Luuk