Alocohol ja of nee?
- duifjes.com
Alocohol ja of nee?
Wie drinkt er wel alcohol
- duifjes.com
- duifjes.com
- GTRene
Ik ook nooit en nooit gedaan ook...
mede door wat ik vroeger om me heen zag met drank en wat het kan doen bij mensen en ik na m'n 16d na die ongelukken meer een einzelganger werd tussen al die mensen werd wilde ik er niet afhanhelijk van alcohol worden ivm rijden onder invloed...ben altijd m'n eigen BOB
mede door wat ik vroeger om me heen zag met drank en wat het kan doen bij mensen en ik na m'n 16d na die ongelukken meer een einzelganger werd tussen al die mensen werd wilde ik er niet afhanhelijk van alcohol worden ivm rijden onder invloed...ben altijd m'n eigen BOB

- Bert ///M3
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik hou van drank, wel met mate. Bier, sterke drank, wijn, vind het bijna allemaal lekker en wissel het af. Niet dat ik heel veel drink maar elke avond toch wel 1 of 2 glaasjes. Niets zo lekker als een koud biertje als je zomers thuis komt en je hebt dorst. 
Kan ivm. mijn werk (veel storingsdiensten) ook niet al te veel drinken. Moet altijd nog wel kunnen rijden.

Kan ivm. mijn werk (veel storingsdiensten) ook niet al te veel drinken. Moet altijd nog wel kunnen rijden.
- Dennis Cavallino
Mijn pa werkte hier: www.rum.nl
Die had van zijn hobby zijn werk gemaakt.
Ik ben opgegroeid met dat je van (goede) alcohol kunt genieten, met je maten. 8) En ik vind zelf ook dat ik er daarom volwassen mee om ben gegaan heel mijn leven. Ik drink eigenlijk alleen puur om te genieten.
Afgelopen jaar tijdens afvallen heb ik vrijwel niets gedronken, alleen rode wijn (hoorde bij dieet, hehe).
Die had van zijn hobby zijn werk gemaakt.

Ik ben opgegroeid met dat je van (goede) alcohol kunt genieten, met je maten. 8) En ik vind zelf ook dat ik er daarom volwassen mee om ben gegaan heel mijn leven. Ik drink eigenlijk alleen puur om te genieten.
Afgelopen jaar tijdens afvallen heb ik vrijwel niets gedronken, alleen rode wijn (hoorde bij dieet, hehe).
-
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Vaak 's avonds met GF een glaasje of 2 rode wijn. Niet meer dan dat. En tijdens een vrijdagavond of voetbalkijkavond in m'n 'stamkroeg' al dan niet met GF de nodige fluitjes en dat zijn er dan nogal wat.
Was altijd een bierman in hart en nieren. Nu wen ik aan wijn en zelfs bepaalde port(invloed GF)
Cuba Libre mag ik zo nu en dan ook nog wel.

Was altijd een bierman in hart en nieren. Nu wen ik aan wijn en zelfs bepaalde port(invloed GF)
Cuba Libre mag ik zo nu en dan ook nog wel.
Laatst gewijzigd door Robin op 14 jan 2008, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Dennis
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik ben OOK een groot voorstander daarvan Dennis, maar dat zijn 2 verschillende dingen. Liever 200+ nuchter jakkeren dan met 3 biertjes op je aan de snelheid houden, bij wijze van.Dennis Schroyen schreef:Ik drink praktisch nooit alcohol. Ik ben ook een groot voorstander van de alcoholcontroles en preventiecampagnes. Ik heb helaas al een paar vrienden slachtoffer zien worden van drink & drive. Helaas kunnen de meeste het niet navertellen...
Jep, ik ben ook raar