Wat zijn de ervaringen mbt de ring in de winter. Is dit aan te raden of kan ik me de rit besparen?
Is dat niet Pisten Klause of zoiets (een Italiaanse eigenaar).Jelmer850i schreef:heb ik ook een keer gedaan.. de ring ging pas na 8 uur 's avonds open, en had al een rit achter de rug, kwam uit noord duitsland, dus weinig zin om 6 uur te wachten (was toen 2 uur).
Ben toen maar weer richting huis gereden. En een schwiebelschnitzel besteld in een restaurant vlakbij. Ik weet zo 123 niet meer hoe die tent heette maar er komen veel bekenden van de ring, ook veel 'beroemdheden'. Wel grappig ze rekenen af op een kassa uit het jaar 0
Ja, Pistenklause dus, hier belanden we meestal als we een wat langereJelmer850i schreef:Wacht dat is hem wel!
[img:190:126]http://www.am-tiergarten.de/media/amtie ... ce_190.jpg[/img]
Daarom hebben pescatore en ik een adresje waar we voor 20 eu per nacht p.p inlcuis fruhstuck kunnen overnachten. 8)Mark Nauta schreef:Maar als ik dat doe is dat 400+ km's heen en ook weer 400km's terug, dus dan doe je dat nietJohn van Buuren schreef:Indien gesloten?
Dan eet je toch een lekkere schnitzel,
en race je weer lekker naar huis!
Hebben wij ook al een paar keer gedaan, niks mis mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast