Wel wat reacties gehad. Eén stelletje vonden er wat teveel deukjes/krasjes inzitten. Prima, dat kan. Ze hadden gewoon netjes laten weten dat ze verder wilden zoeken. Zo hoort het.
Vandeweek ook met iemand contact gehad die interesse had en zonder auto zat. Had veel haast dus en wilde em graag kopen. Of ik zo snel mogelijk kon afspreken. We hadden voor vandaag afgesproken. Gister belde ie nog op of het niet op zaterdag kon (geen auto, lastig etc.) maar ik had al afspraken staan overdag en 's avonds. Gesprek afgesloten met 'tot morgen dan'.
Nou, ik heb nog niemand gezien en we hadden om twee uur afgesproken. Hij woont hier nog geen half uur vandaan.
Wat een figuren zeg. Net nog de auto gewassen, netjes uitgezuigd, etc.
Verder krijg je regelmatig mailtjes (er staat gewoon een prijs bij de advertentie): wat is je minimumprijs?
Waar slaat dat op. Er staat een prijs in, dan kom je kijken en als je em wilt kopen dan lul je er nog iets vanaf. Wat heeft het voor nut om een normale prijs in je advertentie te zetten (die vervolgens totaal geen nut heeft?) en een minimumprijs als ze ernaar vragen. En dan zeker nog willen afdingen op de minimumprijs?
Ohja, dan krijg je ook nog dit soort mailtjes:
Man man man kunnen we naast energielabels op auto's en huizen ook geen fatsoenslabels op mensen plakken?Dag Tom
Bel me even heb misschien interesse in jouw alfa bel me even 06-xxx... Wel graag een goede auto aanbieden anders krijg je problemen..
Groetjes
Is voor sommige mensen nogal lastig... normaal communiceren, afspraken nakomen, afbellen als het niet mogelijk is etc.