Even voorstellen: Ruben
-
Even voorstellen: Ruben
Al een paar berichten gepost hier, maar nog nieuw op dit forum.
Om met het goede nieuws in huis te vallen: ik heb vandaag mijn EU licentie gehaald bij Rensportschool Zandvoort. Ik heb afgelopen weken mogen rijden in de 325i Compact cupauto van Hans Wellink. Wat de toekomst qua racen gaat brengen weet ik nog niet, maar ik houd me aanbevolen voor tips. 20 januari ga ik in ieder geval de driftcursus op het RDW terrein houden via driftsport.nl
Prive rij ik een BMW 130i edition. Dit is ook de eerste reden geweest om de racecursus te gaan volgen, dit was een grote stap qua vermogen. Eigenlijk zou ik ook wat met deze auto willen doen, maar zover ik weet zijn zover het racen betreft de opties beperkt. Ik zit overigens wel na te denken over een Quaiffe dif, maar mijn vraag is of ik hier op de openbare weg wel echt wat aan heb.
Ik woon in Amersfoort en mocht iemand tips hebben voor een goed motorsport adres voor bijvoorbeeld inbouw van een diff en wie weet een aangepast onderstel, ik houd me aanbevolen.
Mijn automobiele historie:
1997: e30 316i
2003: e36 318i
2005: e36 323i coupe edition, zeer mooie, zeer complete auto, waar ik heel veel plezier van heb gehad,maar
2007: meer geld, toe aan een nieuwe auto, wilde eigenlijk geen bmw meer, maar toch....een 130i dus
Groet Ruben.
Om met het goede nieuws in huis te vallen: ik heb vandaag mijn EU licentie gehaald bij Rensportschool Zandvoort. Ik heb afgelopen weken mogen rijden in de 325i Compact cupauto van Hans Wellink. Wat de toekomst qua racen gaat brengen weet ik nog niet, maar ik houd me aanbevolen voor tips. 20 januari ga ik in ieder geval de driftcursus op het RDW terrein houden via driftsport.nl
Prive rij ik een BMW 130i edition. Dit is ook de eerste reden geweest om de racecursus te gaan volgen, dit was een grote stap qua vermogen. Eigenlijk zou ik ook wat met deze auto willen doen, maar zover ik weet zijn zover het racen betreft de opties beperkt. Ik zit overigens wel na te denken over een Quaiffe dif, maar mijn vraag is of ik hier op de openbare weg wel echt wat aan heb.
Ik woon in Amersfoort en mocht iemand tips hebben voor een goed motorsport adres voor bijvoorbeeld inbouw van een diff en wie weet een aangepast onderstel, ik houd me aanbevolen.
Mijn automobiele historie:
1997: e30 316i
2003: e36 318i
2005: e36 323i coupe edition, zeer mooie, zeer complete auto, waar ik heel veel plezier van heb gehad,maar
2007: meer geld, toe aan een nieuwe auto, wilde eigenlijk geen bmw meer, maar toch....een 130i dus
Groet Ruben.
- duifjes.com
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Welkom hier Ruben.
Leuk en enthousiast verhaal. Goede keus qua auto. Er zijn er hier al meer. Je bent de 3e 130i hier (toch?), één daarvan is van André, hij heeft zelf ook een diff onder zijn 130, en zal je dan vast en zeker ook exact kunnen melden wat je opties zijn.
Gefeliciteerd met het behalen van je licentie. Ook dat staat bij mij nog op het verlanglijstje.
Heel veel plezier hier op DF, toon wat foto's van je 130, en hopelijk tot ziens op één van de meetings.
Groetjes,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
Leuk en enthousiast verhaal. Goede keus qua auto. Er zijn er hier al meer. Je bent de 3e 130i hier (toch?), één daarvan is van André, hij heeft zelf ook een diff onder zijn 130, en zal je dan vast en zeker ook exact kunnen melden wat je opties zijn.
Gefeliciteerd met het behalen van je licentie. Ook dat staat bij mij nog op het verlanglijstje.
Heel veel plezier hier op DF, toon wat foto's van je 130, en hopelijk tot ziens op één van de meetings.
Groetjes,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
- Jelmer850i
- frank de jonge
-
Hey, Tristan, ik heb een aanbod van Hans Wellink gekregen om mee te gaan rijden in de ZAC e30 cup. Hij gaat zelf meerijden, zijn vriendin Hayley en hij heeft nog een auto over...Tristan schreef:Welkom Ruben.
Heb in maart ook mijn EU-licentie gehaald. Rij nu in de ZAC E30 cup, een leuke opstap klasse als je RWD wilt rijden.
Gr,
Tristan
Kost een paar knaken, maar dat is wel het arrive and drive principe en dat scheelt een hoop rompslomp en kosten en dan heb je toch waarschijnlijk de meeste bang for the buck, maar volgens mij zijn er nog een paar leuke klassen...
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
op www.dnrt.nl staan de verschillende klassen bij elkaar.....zoek er maar één uitRuben schreef:maar volgens mij zijn er nog een paar leuke klassen...

-
- MartijnGizmo
- MartijnGizmo
Even Andre PBen.....
- Peter Tunissen
-
Foto's van de auto: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight= .
-
Ik weet het niet maar het zo me niet verbazen als het er meer zijn. Tot op het laatste moment wisten mensen hun auto in elkaar te rijdenluco hornsveld schreef:welkom en gefeliciteerd met je licentie
hoeveel auto's hebben ze afgeschreven bij de cursus
bij ons toen 6![]()
![]()
![]()
de zomeravondcompetitie is een leuke klasse om te beginnen