zooooo wat een drukte vandaag zeg!
In eerste instantie dacht ik: LAAT MAAR!
Maar goed net als cor en Elmar kunnen beamen gaat het dan toch wat kriebelen om de baan op te gaan en daarom ook ik besloten eens te gaan knallen. Dit keer de manta meegenomen.
Stond gelukkig redelijk vooraan en na een halve ronde had ik dan eindelijk vrijbaan om eens lekker te knallen, maar al snel had ik weer mensen voor me rijden. En niet een paar, maar een hele begrafenisopkomst! Mijn hemel wat ging dat niet alleen traag, maar ook nog eens zeer onkundig.
Jongens die elkaar op de gekste manieren uit proberen te remmen of zo weinig ervaring hebben dat de auto in elke bocht bijna uitbreekt en dan wordt er "even" snel gecorrigeerd op een manier waarvan je denkt: Tja zo kan het ook.... Gevolg: Bmw voor me de vangrail in na 10 keer heftig van de ene naar de andere kant te zijn geweest op de baan.
Kwam er al snel achter dat ik echt beter in de sportklasse kan gaan meedoen, want de toerklasse is echt te gevaarlijk geworden op deze manier.
Later nog met de Nissan van MIster-G meegeweest. Zijn eerste keer, dus geleidelijk aan snelheid opbouwen de baan leren kennen, al was dat wat lastig met zoveel wagens om je heen. Toen werden we bij Scheivlak ingehaadl door een oude volvo 340-360 in de kleur grijs/oranje op een manier waarop ik dacht: Als ik je tegenkom in de pits ben je van mij! Wat een mongool. Volgas ons voorbij en vervolgens al ondersturend onze kan op glijden. Scheelde dan ook niet meer dan 5 centimeter of we waren er allebei vol afgegaan.
Iets wat andere mensen later wel gebeurde. Voor mij was het daarmee ook klaar. Geld terug gehaald en volgende keer OF sportklasse, OF DF!
Voor zover mijn verhaal.
PS de manta ging wel weer lekker!