mini drifters [LOL]
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
- Stéphane
Dit is een Daihatsu Mira TR-XX Avanzato waarschijnlijk. Is een 4WD, dus in dit geval met uitgeschakelde FWD waarschijnlijk. Ik weet dat omdat die dingen ook in Gran Turismo beschikbaar zijnMichel Pol schreef:Cool, helaas niet met RWD te koop
Michel

[img:640:480]http://www.geocities.jp/papasgarage/car/abm/ava_1.jpg[/img]
- bartje325i
- Dennis Cavallino
Ja die in het filmpje zijn gewoon FWD's met van die kleine subary 2 of 3 cyl turboblokjes zoals je in Tokyo e.d. veel ziet. Mini-GTi's zeg maar.
Heb zo'n ding in NL pas één keer gezien, als import uit Japan. Best geinig.
Sowieso lijkt t me wel lachen om met dit soort kleine boodschappenkarren een competitie op te zetten op circuits als Midland, Venray en Malmedy. In Japan en UK doen ze er wedstrijden mee. Best dikke pret voor weinig knaken.
Heb zo'n ding in NL pas één keer gezien, als import uit Japan. Best geinig.
Sowieso lijkt t me wel lachen om met dit soort kleine boodschappenkarren een competitie op te zetten op circuits als Midland, Venray en Malmedy. In Japan en UK doen ze er wedstrijden mee. Best dikke pret voor weinig knaken.
- bartje325i
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Strak plan! Er zijn genoeg goedkope kleine wagentjes te koop hier in NL. 205jes zijn ook lekker goedkoop en vollop op de markt.Dennis Cavallino schreef:Sowieso lijkt t me wel lachen om met dit soort kleine boodschappenkarren een competitie op te zetten op circuits als Midland, Venray en Malmedy. In Japan en UK doen ze er wedstrijden mee. Best dikke pret voor weinig knaken.
- Hendrik Kinderman
- Dennis Cavallino