Hatton vs Mayweather morgen nacht!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

Hatton vs Mayweather morgen nacht!!

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 10:46

Heb de pay-per-view al besteld.

Kan niet wachten, weet niet of jullie nog wat van de build up hebben meegekregen. Maar was echt werelds...

Gisteren -> http://www.youtube.com/watch?v=AXyK6d1b5Vc

Word echt super 8)

Remy

Bericht door Remy » 07 dec 2007, 10:49

Mogen ook Grand Final K1 in tokyo. 3 Nederlanders zijn erbij.

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 10:54

Remy schreef:Mogen ook Grand Final K1 in tokyo. 3 Nederlanders zijn erbij.
Ook mooi 8)

Maar dit word toch wel het gevecht van het jaar, ze zijn al maanden elkaar aan het opstoken, ze hebben echt een pest hekel aan elkaar en gaan er echt vol hard in morgen nacht.

30.000 Britten in Las Vegas, waarvan zoals gewoonlijk nog niet een 1/3 kaartjes hebben :lol:

Come onnnnn Hitman Hatton 8)

funnyname

Bericht door funnyname » 07 dec 2007, 11:18

Ik vind boxen niet zo spannend, mij te statisch.

K1 biedt veel meer techniek, variatie en sensatie!

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 11:27

funnyname schreef:Ik vind boxen niet zo spannend, mij te statisch.

K1 biedt veel meer techniek, variatie en sensatie!
:? Nooit een knap gevecht gezien dan denk ik.

K1 zijn verschillende vechtstijlen door elkaar, leuk, maar zegt niet super veel.

Boxing is iedereen gelijk, en gaat het echt puur op techniek, uithoudingsvermogen en kracht.

En sensatie is bij dit soort top gevechten toch echt wel wat meer dan bij K1 hoor, een volle MGM Grand is toch echt wel indrukwekkend 8)

En zeker als je 2 figuren zoals deze in de ring hebt die elkaar willen slopen, en allebei zeer felle en explosieve vechters zijn.

Fight of the year zeggen ze al, en Hatton gaat misschien ook nog tegen De La Hoya in Wembley hierna als afsluiter van z'n carriere. Kan niet mooier :)

funnyname

Bericht door funnyname » 07 dec 2007, 11:51

Ik heb genoeg gezien om een mening te vormen denk ik. Toen ze aan elkaars oren begonnen te knabbelen was het voor mij helemaal gedaan.
Dat vind ik mooi bij K1, de gasten slopen elkaar in de ring, maar wel met het volste respect voor elkaar en de sport.

K1 is geen stijl, het is een set regels waarbinnen gevochten wordt. Omdat de benen ook gebruikt mogen worden krijgt het gevecht ineens een hele andere dimensie erbij. Boxers kennen deze niet en gaan dan ook altijd ten onder tegen een K1 vechter.
Stijlen zijn er wel binnen K1, maar dat heeft meer met de technieken te maken die men toepast, niet met de set van regels.

Bij K1 is iedereen net zo gelijk als bij boxen. En ook kracht snelheid techniek en uithoudingsvermogen zijn net zo hard nodig als bij boxen.

Sensatie is natuurlijk subjectief, hier doen beide sporten weinig onder voor elkaar denk ik. Daarbij vind ik alle uiterlijke omstandigheden niet zo spannend, het gaat mij meer om het gevecht in de Ring.
En als we dan toch over sensatie hebben, ik vind de KO's van K1 vaak veel sensationeler dan bij boxen. Springende knietjes, brazilian kicks, roundhouse kicks, enz, enz. Daar kan boxen in mijn ogen niet tegen op.

Ook K1 kent dit soort gevechten, deze worden alleen minder in de media uitgemeten omdat K1 wereldwijd niet zo groot is als boxen. In Japan is dat wel anders. Ik kan me een wedstrijd herinneren van Cyril Abidi tegen Jerome le Banner waar van te voren ook zo een hype omheen hing.

Wat ik ook heel leuk aan K1 vind is dat Nederland bijzonder goed in de top mee draait. Eigenlijk domineren wij het hele K1 sinds dat het opgericht is. Gasten als Aerts, Hoost, Schild, Benjasky kunnen in Japan niet normaal over straat, zo bekend zijn ze daar.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 dec 2007, 12:02

Die Peter Aerts heb ik al een paar keer gesproken en wat mee gedronken in de Sauna Saré bij Oldenzaal, daar woont ie niet ver vanaf en kwam daar af en toe tussen de 2 en 3 jaar geleden, is wel een geschikte kerel die klaar staat ook voor anderen in die sport, hij wordt alleen ouder en vaak blessures, je kunt hem bijna niet verstaan! raar taaltje en hij mompelt veel :lol: de eerste x dat ik hem zag was het rustig in de sauna en ik dacht huh? ken ik die alleen hij lijkt niet zo breed en groot als ze op TV showen/filmen, anyway ik zat daar met nog iemand en hij keek vanaf 30 meter voor ie naar binnen wilde en ik stond op en maakte een boks manoeuvre en zei K1 hij smilede en kwam meteen bij ons zitten en rondjes geven en ouwehoeren :lol: later nog een paar maal gesproken daar en in een kroeg, had destijds ook wel een dikke bak waar ie mee reed een snelle mercedes maar hij was toen weer op zoek naar weer iets aparts.

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 12:05

funnyname schreef:Ik heb genoeg gezien om een mening te vormen denk ik. Toen ze aan elkaars oren begonnen te knabbelen was het voor mij helemaal gedaan.
Dat vind ik mooi bij K1, de gasten slopen elkaar in de ring, maar wel met het volste respect voor elkaar en de sport.

K1 is geen stijl, het is een set regels waarbinnen gevochten wordt. Omdat de benen ook gebruikt mogen worden krijgt het gevecht ineens een hele andere dimensie erbij. Boxers kennen deze niet en gaan dan ook altijd ten onder tegen een K1 vechter.
Stijlen zijn er wel binnen K1, maar dat heeft meer met de technieken te maken die men toepast, niet met de set van regels.

Bij K1 is iedereen net zo gelijk als bij boxen. En ook kracht snelheid techniek en uithoudingsvermogen zijn net zo hard nodig als bij boxen.

Sensatie is natuurlijk subjectief, hier doen beide sporten weinig onder voor elkaar denk ik. Daarbij vind ik alle uiterlijke omstandigheden niet zo spannend, het gaat mij meer om het gevecht in de Ring.
En als we dan toch over sensatie hebben, ik vind de KO's van K1 vaak veel sensationeler dan bij boxen. Springende knietjes, brazilian kicks, roundhouse kicks, enz, enz. Daar kan boxen in mijn ogen niet tegen op.

Ook K1 kent dit soort gevechten, deze worden alleen minder in de media uitgemeten omdat K1 wereldwijd niet zo groot is als boxen. In Japan is dat wel anders. Ik kan me een wedstrijd herinneren van Cyril Abidi tegen Jerome le Banner waar van te voren ook zo een hype omheen hing.

Wat ik ook heel leuk aan K1 vind is dat Nederland bijzonder goed in de top mee draait. Eigenlijk domineren wij het hele K1 sinds dat het opgericht is. Gasten als Aerts, Hoost, Schild, Benjasky kunnen in Japan niet normaal over straat, zo bekend zijn ze daar.
Tuurlijk, de KO's kunnen soms mooier zijn dan bij Boxing, hoewel KO's bij boxing meestal wel vet zijn.

Maar ok ik zie het al, een K1 fan vs Boxing fan word het nu. Ik vind K1 ook mooi, maar voor mij naast een top boxing gevecht haalt het het gewoon niet.

Boxing kan saai zijn, maar het hangt af van de partij. Joe Calzghe, Ricky Hatton, etc die garanderen een spektakel. Heavy weight is meestal niet echt flitsend, op de hoogtij dagen van Tyson en andere grootheden na.

Let maar op, morgen nacht word echt gegarandeerd een top gevecht. Ze werken al maanden op elkaar in, en morgen barst deze bom en dat word echt heel erg mooi om te zien 8)

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 12:08

GTRene

Bericht door GTRene » 07 dec 2007, 12:37

gaaf filmpje 8) pittig mannetje maar allemaal tegen donkere mensen misschien wordt ie daardoor gevoed :roll:
in elk geval wel leven in de brouwerij 8)

funnyname

Bericht door funnyname » 07 dec 2007, 13:16

K1 kan ook saai zijn, niets is zaligmakend.
Ook omdat er veel sensatie gasten (Akabono, Sapp) worden aangetrokken die er niets te zoeken hebben in mijn ogen.

Die Hatton is wel een sloper, mooi om te zien. :!:

Er zijn trouwens ook genoeg leuke K1 filmpjes te vinden.

HSR

Bericht door HSR » 07 dec 2007, 13:30

Wordt het gevecht toevallig op BBC uitgezonden? Of kan ik het ergens anders meepikken?

Trouwens, wie boksen c.q. beoefenen een vechtsport hier op DF.

Ik boks, sinds 4 maanden. Na de kersvakantie het trainingsschema een tandje hoger en harder zetten. Viel me trouwens enorm mee hoe toegankelijk het hele boksen is, iedereen is daar heel correct. Als je even niet mee kunt komen kan je altijd wel een helpende hand verwachten.

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 13:40

hugo schreef:Wordt het gevecht toevallig op BBC uitgezonden? Of kan ik het ergens anders meepikken?

Ik boks, sinds 4 maanden. Na de kersvakantie het trainingsschema een tandje hoger en harder zetten. Viel me trouwens enorm mee hoe toegankelijk het hele boksen is, iedereen is daar heel correct. Als je even niet mee kunt komen kan je altijd wel een helpende hand verwachten.
Nee het word via de Pay Per View kanalen uitgezonden, geen idee hoe dat in NL werkt.

Ik heb geboxed en doe het nog steeds af en toe, heb alleen veel lichamelijke probleempjes van tijd tot tijd en kan het gewoon niet meer.

Alleen in nood situaties, anders liggen m'n ellebogen direct in puin :(

HSR

Bericht door HSR » 07 dec 2007, 13:44

Roman schreef:
hugo schreef:Wordt het gevecht toevallig op BBC uitgezonden? Of kan ik het ergens anders meepikken?

Nee het word via de Pay Per View kanalen uitgezonden, geen idee hoe dat in NL werkt.

Ik heb geboxed en doe het nog steeds af en toe, heb alleen veel lichamelijke probleempjes van tijd tot tijd en kan het gewoon niet meer.

ellebogen in puin? Dat is een knappe tegenvaller.

Roman

Bericht door Roman » 07 dec 2007, 13:50

hugo schreef:
Roman schreef:

ellebogen in puin? Dat is een knappe tegenvaller.
Ja behoorlijk, nu na de eerste 2 a 3 stoten schiet het meteen erin. Erg jammer :cry:

Dan maar op tv dan :roll:

erkan666

Bericht door erkan666 » 07 dec 2007, 15:00

GTRene schreef:Die Peter Aerts heb ik al een paar keer gesproken en wat mee gedronken in de Sauna Saré bij Oldenzaal, daar woont ie niet ver vanaf en kwam daar af en toe tussen de 2 en 3 jaar geleden, is wel een geschikte kerel die klaar staat ook voor anderen in die sport, hij wordt alleen ouder en vaak blessures, je kunt hem bijna niet verstaan! raar taaltje en hij mompelt veel :lol: de eerste x dat ik hem zag was het rustig in de sauna en ik dacht huh? ken ik die alleen hij lijkt niet zo breed en groot als ze op TV showen/filmen, anyway ik zat daar met nog iemand en hij keek vanaf 30 meter voor ie naar binnen wilde en ik stond op en maakte een boks manoeuvre en zei K1 hij smilede en kwam meteen bij ons zitten en rondjes geven en ouwehoeren :lol: later nog een paar maal gesproken daar en in een kroeg, had destijds ook wel een dikke bak waar ie mee reed een snelle mercedes maar hij was toen weer op zoek naar weer iets aparts.

hee rene, peter is een goeie maat van me! rijdt nu in een S klasse 400cdi
binnenkort eff tunen voor hem. :lol:
maar is idd een erg sympathieke kerel .met z,n brabantse accent is die niet altijd even goed verstaanbaar. woont trouwens sinds een aantal jaren in Borne. eigen sporthal in z,n achtertuin met een ring en al.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 dec 2007, 15:28

erkan666 schreef:
GTRene schreef:Die Peter Aerts heb ik al een paar keer gesproken en wat mee gedronken in de Sauna Saré bij Oldenzaal, daar woont ie niet ver vanaf en kwam daar af en toe tussen de 2 en 3 jaar geleden, is wel een geschikte kerel die klaar staat ook voor anderen in die sport, hij wordt alleen ouder en vaak blessures, je kunt hem bijna niet verstaan! raar taaltje en hij mompelt veel :lol: de eerste x dat ik hem zag was het rustig in de sauna en ik dacht huh? ken ik die alleen hij lijkt niet zo breed en groot als ze op TV showen/filmen, anyway ik zat daar met nog iemand en hij keek vanaf 30 meter voor ie naar binnen wilde en ik stond op en maakte een boks manoeuvre en zei K1 hij smilede en kwam meteen bij ons zitten en rondjes geven en ouwehoeren :lol: later nog een paar maal gesproken daar en in een kroeg, had destijds ook wel een dikke bak waar ie mee reed een snelle mercedes maar hij was toen weer op zoek naar weer iets aparts.

hee rene, peter is een goeie maat van me! rijdt nu in een S klasse 400cdi
binnenkort eff tunen voor hem. :lol:
maar is idd een erg sympathieke kerel .met z,n brabantse accent is die niet altijd even goed verstaanbaar. woont trouwens sinds een aantal jaren in Borne. eigen sporthal in z,n achtertuin met een ring en al.
Lol, ja klopt dus hij woont daar nog steeds? hij had het daar wel een paar keer over, maar heb hem al een jaar of 2 niet meer gesproken of gezien, ben allang niet meer bij de Sauna geweest, ik wilde al zeggen doe hem de groetjes maar, maar hij ziet en spreekt zoveel mensen :lol: maar wel gaaf, wereldje is toch weer klein zo 8)

Peric

Bericht door Peric » 07 dec 2007, 22:08

K1 statisch? Nie echt hoor.. :lol:

Ik vind juist K1 veel mooier dan het saaie boksen, kijk er graag naar.
Lijkt mij trouwens ook wel een leuke vent die Aerts. Wel even wat anders dan die arrogante bal Badr Hari.

Maar zag gister een stukje op CNN over dat gevecht. Dat je per Pay-per-View kan kijken. Dankzij dat Pay-per-View krijgt de winnaar 20 miljoen, nie gek voor een avondje sparren.... :wink:

Shakes

Bericht door Shakes » 07 dec 2007, 22:25

Badr Hari over een jaar of 3 is wel iemand om heel serieus rekening mee te houden. Mag er graag naar kijken.

N.

Peric

Bericht door Peric » 07 dec 2007, 22:36

Ja, is ook wel een goeie vechter hoor, heeft een paar mooie knock-outs op z'n naam staan.
Hij had alleen een beetje andere houding moeten hebben. Kwal....

Vond het wel mooi in 2005. Had 'ie een grote bek tegen Steven Graham, al matten tijdens de persconferentie. Ging 'ie me daar effe knock-out zeg. Gebroken kaak en al.. :lol:

Roy

Bericht door Roy » 07 dec 2007, 23:18

Kan je dit ergens online (tegen betaling) bekijken?

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 08 dec 2007, 08:14

Ja, waar kan je de K1 van vanavond live zien ?...

Bij de chinees in Hoofddorp zat tijdje terug Jerome Lebanner te eten met aanhang....voor de foto shoot die ze bij Claus Partyhouse hadden gedaan....vond die dreadlock dudes die bij hem hoorden net heftig als Jerome, met z'n HEEEEL kromme neus.....

Iemand ook bekend met Bas Rutten ?...wereldkerel....energy ohne ende :mrgreen:

Peric

Bericht door Peric » 08 dec 2007, 10:39

Fernando

Bericht door Fernando » 08 dec 2007, 17:45

*ALERT*

Mensen ga gelijk offline en kijk geen TV want overal staat inmiddels de winnaarr van de K1!! Ik wilde het echt niet weten grrrrrrrrr!! :evil:

Roman

Bericht door Roman » 09 dec 2007, 01:15

Wie online LIVE mee wil kijken...

http://4.livefooty.doctor-serv.com/index.html

Plaats reactie