Help mij met een enquete
-
- Berichten: 5499
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Help mij met een enquete
Ik moet voor een project een enquete afnemen. Ik zou jullie graag willen vragen even de tijd te nemen en de vragenlijst in te vullen. Het is allemaal multiple gok en duur een 4 a 5 tal minuutjes.
Questionnaire NS
1. Geslacht M / V
2. Leeftijd
18 - 20
20 - 25
25 - 30
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja / Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
WO
Iets anders
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
Deventer / Amersfoort
Schiphol / Amsterdam
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€ 10 - € 25
€ 25 - € 50
Meer dan € 50
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
Zeer mee eens
mee eens
mee eens / niet mee eens
niet mee eens
zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Zeer tevreden
Tevreden
Tevreden / ontevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
Vaak
Regelmatig
Soms
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
Vandalen en zwervers
Te weinig licht aanwezig
Afwezigheid van
beveiligingsbeambte
Anders nl.
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Ja / Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
Geluidsoverlast
Vuilnis
Overlast van medepassagiers
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
Vriendelijker
Uitgebreider
Toegankelijker
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja / Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
Radio
Dagbladen
Flyers
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Interessantere promotie
Regelmatiger promotie
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
Niets
Questionnaire NS
1. Geslacht M / V
2. Leeftijd
18 - 20
20 - 25
25 - 30
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja / Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
WO
Iets anders
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
Deventer / Amersfoort
Schiphol / Amsterdam
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€ 10 - € 25
€ 25 - € 50
Meer dan € 50
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
Zeer mee eens
mee eens
mee eens / niet mee eens
niet mee eens
zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Zeer tevreden
Tevreden
Tevreden / ontevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
Vaak
Regelmatig
Soms
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
Vandalen en zwervers
Te weinig licht aanwezig
Afwezigheid van
beveiligingsbeambte
Anders nl.
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Ja / Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
Geluidsoverlast
Vuilnis
Overlast van medepassagiers
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
Vriendelijker
Uitgebreider
Toegankelijker
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja / Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
Radio
Dagbladen
Flyers
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Interessantere promotie
Regelmatiger promotie
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
Niets
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Help mij met een enquete
Questionnaire NS
1. Geslacht M /
2. Leeftijd
> 35 X
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja /
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO X
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Schiphol / Amsterdam X
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens X
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Niet mee eens X
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10 X
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
niet mee eens X
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens X
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden X
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeker niet mee eens X
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd X
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens X
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Niet mee eens X
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
beveiligingsbeambte X
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
/ Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Neutraal X
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging X
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets X
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja /
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie X
Flyers X
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Mee eens / niet mee eens X
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Regelmatiger promotie X
GTRene
1. Geslacht M /
2. Leeftijd
> 35 X
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja /
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO X
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Schiphol / Amsterdam X
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens X
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Niet mee eens X
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10 X
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
niet mee eens X
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens X
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden X
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeker niet mee eens X
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd X
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens X
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Niet mee eens X
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
beveiligingsbeambte X
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
/ Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Neutraal X
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging X
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets X
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja /
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie X
Flyers X
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Mee eens / niet mee eens X
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Regelmatiger promotie X
GTRene
Laatst gewijzigd door GTRene op 06 dec 2007, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: Help mij met een enquete
Ik hoop ik dat je ermee geholpen bent.hugo schreef:Ik moet voor een project een enquete afnemen. Ik zou jullie graag willen vragen even de tijd te nemen en de vragenlijst in te vullen. Het is allemaal multiple gok en duur een 4 a 5 tal minuutjes.
Questionnaire NS
1. Geslacht M /
2. Leeftijd
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
WO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
geen
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden / ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Mee eens / niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
n.v.t.
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
n.v.t.
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
geen
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
geen promotie / aanbiedingen
Niets

Laatst gewijzigd door DownforceJan op 06 dec 2007, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1448
- Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
- Locatie: Nieuwegein
Voila 8)
1. Geslacht
M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Schiphol / Amsterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Vandalen en zwervers
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Toegankelijker
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
1. Geslacht
M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Schiphol / Amsterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Vandalen en zwervers
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Toegankelijker
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
- volvoc30
- Berichten: 1097
- Lid geworden op: 19 dec 2006, 18:35
- Locatie: Breda (parel van het zuiden!)
1. Geslacht M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens / niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Vaak
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Neutraal
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Interessantere promotie
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens / niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Vaak
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Neutraal
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Interessantere promotie
- Jurjen
- Berichten: 1603
- Lid geworden op: 31 mei 2007, 16:31
- Auto: 987S / 955
- Locatie: Cotswolds
Re: Help mij met een enquete
hugo schreef:I
Questionnaire NS
1. Geslacht: M
2. Leeftijd
18 - 20
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
WO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Schiphol / Amsterdam
(eigenlijk Groningen)
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd (als ik een kaartje moet kopen)
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Anders nl. (vechtpartij in de trein door dronken reiziger die iemand aanviel. Gelukkig waren er een paar reizigers (waaronder mezelf) die die bent in bedwang hielden. De conducteur stond een paar meter verderop en deed helemaal niets. Niet eens die vent de trein uitzetten.
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
nvt
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Vriendelijker
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Alstu!
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Help mij met een enquete
hugo schreef: Questionnaire NS
1. Geslacht M / V
2. Leeftijd
18 - 20
20 - 25
25 - 30
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja / Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
WO
Iets anders
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
Deventer / Amersfoort
Schiphol / Amsterdam
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€ 10 - € 25
€ 25 - € 50
Meer dan € 50
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
Zeer mee eens
mee eens
mee eens / niet mee eens
niet mee eens
zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Zeer tevreden
Tevreden
Tevreden / ontevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
Vaak
Regelmatig
Soms
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
Vandalen en zwervers
Te weinig licht aanwezig
Afwezigheid van
beveiligingsbeambte
Anders nl.
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Ja / Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
Geluidsoverlast
Vuilnis
Overlast van medepassagiers
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
Vriendelijker
Uitgebreider
Toegankelijker
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja / Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
Radio
Dagbladen
Flyers
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Interessantere promotie
Regelmatiger promotie
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
Niets
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Help mij met een enquete
Succes met je onderzoekhugo schreef:Questionnaire NS
1. Geslacht
M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V. kaart
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden / ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Soms
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
nvt
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
nvt
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
nvt
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Dagbladen
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Interessantere promotie
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Help mij met een enquete
Questionnaire NS
1. Geslacht M / V
2. Leeftijd
18 - 20
20 - 25
25 - 30
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja / Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
WO
Iets anders
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
Deventer / Amersfoort
Schiphol / Amsterdam
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens (als ik em al heb geef ik em meestal af)
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€ 10 - € 25
€ 25 - € 50
Meer dan € 50
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
Zeer mee eens
mee eens
mee eens / niet mee eens
niet mee eens
zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Zeer tevreden
Tevreden
Tevreden / ontevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Geen mening, kom niet in Twente
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
Vaak
Regelmatig
Soms
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
Vandalen en zwervers
Te weinig licht aanwezig
Afwezigheid van
beveiligingsbeambte
Anders nl. Ik had de vorige vraag positief beantwoord
(dus je gaat ervanuit dat ie negatief word beantwoord LOL )
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Ja / Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
Geen mening, zie 17
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
Geluidsoverlast
Vuilnis
EN Overlast van medepassagiers
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
Vriendelijker
Uitgebreider
Toegankelijker
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja / Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
Radio
Dagbladen
Flyers
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Interessantere promotie
Regelmatiger promotie
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
1. Geslacht M / V
2. Leeftijd
18 - 20
20 - 25
25 - 30
> 35
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja / Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
WO
Iets anders
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
Deventer / Amersfoort
Schiphol / Amsterdam
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens (als ik em al heb geef ik em meestal af)
Zeker niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
€ 10 - € 25
€ 25 - € 50
Meer dan € 50
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
Zeer mee eens
mee eens
mee eens / niet mee eens
niet mee eens
zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Zeer tevreden
Tevreden
Tevreden / ontevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Geen mening, kom niet in Twente
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
Vaak
Regelmatig
Soms
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
Hangjongeren
Vandalen en zwervers
Te weinig licht aanwezig
Afwezigheid van
beveiligingsbeambte
Anders nl. Ik had de vorige vraag positief beantwoord

17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Ja / Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Zeer ontevreden
Ontevreden
Neutraal
Tevreden
Zeer tevreden
Geen mening, zie 17
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
Geluidsoverlast
Vuilnis
EN Overlast van medepassagiers
Mobiele telefoons
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
Vriendelijker
Uitgebreider
Toegankelijker
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja / Nee
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
Televisie
Radio
Dagbladen
Flyers
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeer mee eens
Mee eens
Mee eens / niet mee eens
Niet mee eens
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Interessantere promotie
Regelmatiger promotie
Meer doelgroepgerichte promotie / aanbiedingen
- Ampair
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 10 okt 2007, 09:10
- Locatie: Breda
Questionnaire NS
1. Geslacht M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Mee eens / niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden / ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
1. Geslacht M
2. Leeftijd
20 - 25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
MBO
HBO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Utrecht / Rotterdam
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Ik reis altijd met O.V.
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Mee eens / niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden / ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeker niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Nooit
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Zeker niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
Zeer mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Sneller
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Billboard
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Zeker niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
Questionnaire NS
1. Geslacht M
2. Leeftijd
<18
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
VWO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Mee eens / niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
n.v.t.
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Overlast van medepassagiers
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
DONE
1. Geslacht M
2. Leeftijd
<18
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Nee
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
VWO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Almelo / Zwolle
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen.
mee eens / niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Zeker niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Tevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Zeer mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Mee eens / niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
n.v.t.
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Overlast van medepassagiers
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
DONE
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: Help mij met een enquete
Questionnaire NS
1. Geslacht
M
2. Leeftijd
25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
WO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Deventer / Amersfoort
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen. zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Mee eens / niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
nvt
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
nvt
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
1. Geslacht
M
2. Leeftijd
25
3. Bent u woonachtig in Overijssel?
Ja
4. Hoogste opleiding, al dan niet, afgerond.
WO
5. Welke route reist u het vaakst? Richting :
Deventer / Amersfoort
6. U heeft nooit een zitplaats als u per trein reist.
Zeker niet mee eens
7. U heeft altijd een zitplaats tijdens spitsuren.
Mee eens / niet mee eens
8. Hoeveel bent u per week kwijt aan treinkaartjes?
Minder dan € 10
9. De tarieven van de NS zijn, zonder korting, acceptabel te noemen. zeker niet mee eens
10. U vindt het NS personeel niet vriendelijk en behulpzaam.
Niet mee eens
11. In hoeverre bent u tevreden over de hygiëne in de treinen en de stations in Twente?
Ontevreden
12. De komst van de ticketautomaten op de stations heeft een positieve invloed gehad op het reizen per trein.
Mee eens / niet mee eens
13. Maakt u vaak gebruik van deze automaten?
Altijd
14. U heeft vaak last van geluidsoverlast in de trein en op het perron.
Niet mee eens
15. U voelt zich ten alle tijden veilig in de trein en op het perron.
mee eens
16. Waarom voelt u zich niet veilig in de trein en op het perron?
nvt
17. Heeft u wel eens telefonisch, per e-mail of schriftelijk een klacht ingediend bij de NS?
Nee
18. Was u tevreden met de afhandeling van uw klacht?
nvt
19. Wat zijn voor u de grootste irritaties in de trein en op het perron?
Vertraging
20. Wat vind u dat de NS beter kan doen betreffende de afhandeling van uw klachten.
Niets
21. Heeft u in de afgelopen periode een reclame gezien, gehoord of gelezen van de NS?
Ja
22. Via welk medium heeft u de reclame gezien?
Televisie
23. U bent altijd goed op de hoogte van de verschillende promoties die de NS aanbiedt.
Niet mee eens
24. Wat zou de NS kunnen verbeteren betreffende promoties en aanbiedingen?
Aantrekkelijkere aanbiedingen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 3 gasten