Leon Cupra JD-Milltek op de bank
- Edwin van der Velden
Leon Cupra JD-Milltek op de bank
[img:1000:860]http://img227.imageshack.us/img227/3803 ... druzw2.jpg[/img]
- RVV
- Michel P
ROFLRico v Velzen schreef:sorry ik kan het niet laten![]()
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a0f1ab5bba

Ed mooie waardes!
Michel
- Edwin van der Velden
Rico v Velzen schreef:sorry ik kan het niet laten![]()
http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... a0f1ab5bba
hahaha

- Edwin van der Velden
nog niet geprobeerd maik.Maik schreef:Heb je al getopt met de Cupra Ed? Wat moet dat gaan lopen denk je?
Denk 270
Laatst gewijzigd door Edwin van der Velden op 30 nov 2007, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Edwin van der Velden
- rudie ter hogt
- Cupra R
Why not Subaru's meten zich indien ze de kans krijgen ook vaak met een M3 of een Porsche en hebben vaak de grootste lol. M3 is toch zo'n beetje de benchmark. Vraag Pascal maar eens met zijn pk-pakhuis.Mike schreef:Cupra vergelijken met een M3, sorry hoor........
Kom je in je M3 zo'n goedkoop Seatje tegen en die rijd je vervolgens kakka dan kijken de meeste echt wel zuur hoor vanuit hun ubermobiel ook al zullen de meeste hier nu zeggen van niet.
- RVV
Als met mijn M3 een seat tegenkom reageer ik er niet eens op. Ik bedoel dit niet arrogant maar hoe weet ik nou in hemelsnaam of het een waardige concurent is om tegen te sporten? Ik wil niet die bmw rijder zijn die zichzelf kansloos voor schut zet door tegen een 240pk seat te sprinten. Met een porsche turbo ga je ook geen golf gti's afdrogen. Dat een seat dan toch zoveel pk heeft doet daar niks aan af, want dat weet ik van te voren niet. Ergo zo'n seat wint altijd omdat ik er niet op inga. Het is natuurlijk wat anders als je iets van te voren afspreekt, dan ben ikzelf ook bereid om een verlies te pakken.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Het gaat om het totale plaatje.Cupra R schreef:Why not Subaru's meten zich indien ze de kans krijgen ook vaak met een M3 of een Porsche en hebben vaak de grootste lol. M3 is toch zo'n beetje de benchmark. Vraag Pascal maar eens met zijn pk-pakhuis.Mike schreef:Cupra vergelijken met een M3, sorry hoor........
Kom je in je M3 zo'n goedkoop Seatje tegen en die rijd je vervolgens kakka dan kijken de meeste echt wel zuur hoor vanuit hun ubermobiel ook al zullen de meeste hier nu zeggen van niet.
Dan bedoel ik het interieur, afwerking, materialen en uitstraling.
Als het puur alleen om de snelheid gaat kun je beter een skelter kopen met straalmotor. Ook een Impreza kun je natuurlijk niet vergelijken met een M3 of 911, dan eerder met de Cupra.
Nog 1 voorbeeld, mijn R32 heeft straks tegen de 400pk maar zou de auto in de pikorde lijst nooit boven die van Rico plaatsen