vrouwen en auto's
-
vrouwen en auto's
Ik rij Opel Astra GTC, van Sander heb ik begrepen dat hier nauwelijks vrouwen aanwezig zijn, dat moet dan maar eens veranderen.
- Bert ///M3
-
- Downforce Hans
- Downforce Dennis
- Jelmer850i
-
Welkom op DF Anja.Stéphane schreef:Verhoeven was vroeger trouwens ook een BMW-dealer. Daar kocht mijn opa zijn BMWs altijd.
Hopelijk post je wel wat meer dan dit ene berichtje, want anders heeft je aanwezigheid hier alsnog niet het beoogde effect. (te weten meer dames als actieve poster op DF)
@Stéphane:
BMW dealer Verhoeven....

Die zat in de Burgemeester Prinsensingel waar nu een appartementencomplex staat.
Mart Verhoeven was de eigenaar en zijn broer Wim Verhoeven deed de werkplaats.
Ik weet nog goed dat daar de M1 van juwelier Moelker (de broer van Bob Moelker oftewel Tattoo Bob van Katendrecht) voor aflevering stond te pronken in de showroom.
Dat was de eerste van Nederland en in de kleur rood een héél opvallende verschijning.
Hij was trouwens ook de eerste die er schade mee reed, en dus kwam de auto ter reparatie bij het schade bedrijf van een maat van mij terecht, waar ik toen ook regelmatig aan het hobbyen was.
Enkele jaren later ging zijn juwelierszaak failliet omdat hij zijn luxe levensstijl en de daardoor ontstane schuldenlast niet meer kon betalen.

Uiteindelijk is het dealerschap van Verhoeven overgenomen door Swartepoorte en tegelijkertijd verplaatst naar een nieuwbouwpand aan de Borchwerf.
Wim Verhoeven was lang daarvoor al voor zichzelf begonnen in de Spoorstraat waar hij nu nog steeds zit.
Een aardige vent met een enorme kennis van alles wat een BMW badge draagt.
Niet zo'n 'stekkersteker' en 'modulevervanger' zoals er nu zoveel te vinden zijn in de werkplaats.