Even voorstellen; DennisF
- DennisF
Even voorstellen; DennisF
Hoi luitjes,
Na al een hele tijd met een schuin oog naar DF te hebben gekeken werd het zachtjes aan ook eens tijd om me eens te registeren. Heel de tijd buiten voor het raam van de kroeg staan kijken naar wat mensen binnen doen is ook niets he!
Tjah autos, ik rijd momenteel zelf niets (net student af) maar daar moet maar snel eens verandering in komen 8) Verder ben ik wel into karten ( te vinden @ JPR, St. Niklaas, BE) en simracen (Playseat, TrackIR, GTR2, M3GTR en de ring zorgen voor uurtjes plezier ende vermaeck).
Naja dat was 'm wel. Tot ziens in de topics!
Dennis
Na al een hele tijd met een schuin oog naar DF te hebben gekeken werd het zachtjes aan ook eens tijd om me eens te registeren. Heel de tijd buiten voor het raam van de kroeg staan kijken naar wat mensen binnen doen is ook niets he!
Tjah autos, ik rijd momenteel zelf niets (net student af) maar daar moet maar snel eens verandering in komen 8) Verder ben ik wel into karten ( te vinden @ JPR, St. Niklaas, BE) en simracen (Playseat, TrackIR, GTR2, M3GTR en de ring zorgen voor uurtjes plezier ende vermaeck).
Naja dat was 'm wel. Tot ziens in de topics!
Dennis
- Dennis van der Schoot
- MartijnGizmo
- Dennis Kuipers
- Dennis van der Schoot
-
Als het goed reed hij in Leerdam, hij staat al een tijdje in Hulst.. hoop ik.Dennis Kuipers schreef:Hallo,Christoph schreef:Welkom ouwe 8)
Autorijden doe je maar in dat geel hok vanaf januari
Christoph. Die auto van je fototje, is dat een speciaal model? Volgens mij rijdt hier in Leerdam net zo een auto. Ook geel met een zwart dak.
Groeten,
Dennis
- Tom van H.