Grove dame...
- Dennis Cavallino
So true. En daar zijn veel vrouwen het trouwens mee eens. Vrouwen hebben geen/amper humor dat ze je echt kunnen laten lachen. Tenminste als het over grappen vertellen gaat. Ze kunnen wel hele lachwekkende dingen doen!Bort schreef:Ik vind vrouwen per definitie niet grappig. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk

- Macboy
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
[img:35:33]http://www.christian-web-masters.com/fo ... t/amen.gif[/img]Robin schreef:Inderdaad, een vrouw moet om MIJN humor lachen en niet andersom. Daar hou ik van. Verder moet 't gewoon een lustobject zijn en goed kunnen strijken :twisted:
Brigitte Kaandorp en Tineke Schouten hebben wel gein op momenten, maar hebben ook dezelfde asexualiteit als 'n plastic zak van de Appie...
-
True...Robin schreef:
Brigitte Kaandorp en Tineke Schouten hebben wel gein op momenten, maar hebben ook dezelfde asexualiteit als 'n plastic zak van de Appie...
Maar nu begin ik wel aan mijn achterhoofd te krabben, aangezien veel mensen me altijd betitelen als grappig

Overigens ben ik daar dus niet al te blij mee... als ik een date heb, lekker sfeertje opbouwen, en na een tijdje zegt die jongen dan... "jij bent grappig", in de meest vriendelijke manier, dan zit je daar eigenlijk NIET op te wachten..
Sterker nog, daar knap ik gewoon geweldig op af....
dus ik ben het ermee eens, een vrouw moet niet grappig zijn/ is niet grappig...

-
Hmmm, de weinige posts die ik van je gezien heb vind ik niet grappig. Eerder serieus.
Eén van de voorwaarden om grappig te zijn (tenminste dat vind ik) is intelligent zijn. Je komt wel als zodanig over dus je zou best wel eens grappig kunnen zijn zonder voor de andere partij.
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen of kunnen.
Eén van de voorwaarden om grappig te zijn (tenminste dat vind ik) is intelligent zijn. Je komt wel als zodanig over dus je zou best wel eens grappig kunnen zijn zonder voor de andere partij.
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen of kunnen.
-
Grappig doen, is meestal iets wat ik meer IRL uitvoer, omdat het op internet sowieso vaak verkeerd wordt begrepen.E60 M5 schreef:Hmmm, de weinige posts die ik van je gezien heb vind ik niet grappig. Eerder serieus.
Ik zelf eigenlijk ook niet, maar ik merk wel dat het soms een situatie niet ten goede komt, het is toch kennelijk beter om schattig met je ogen te knipperen i.p.v. een grappige opmerkingen te leveren...E60 M5 schreef:Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen of kunnen.