
http://www.dpccars.com/car-videos/11-02 ... -Avant.htm
Hoezo is de Audi makkelijker te tunen?Ravin ///M schreef:M5T vs. RS4
topsnelheid 250 km/h om 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 4,8s om 4,9 s
en de BMW is 145kg zwaarder
dus zo open stond die deur niet, al is
er een heel duidelijk vermogenverschil
in het voordeel van de BMW... de Audi zal
daarintegen makkelijker te tunen zijn
Dat roep ik ook al tijden, snelheid/tijd zegt bij bijv. een stoplichtsprint ook minder dan snelheid/afstand. Zijn die Amerikanen toch niet zo gek met hun 1/4-mile.Pascal schreef:Vergeet ook niet dat veel RS4's hun pk's niet haalden en op 370 pk bleven steken,wat een verschil van bijna 140 pk opleverd.
Fabriekscijfers zeggen niet altijd alles;een veel beter beeld krijg je bij 0-1000 meter sprint of de 100-200 km/u acceleratie.acceleratie 0-100 km/h 4,8s om 4,9 s
Hoezo???Marc RS4 schreef:Ik zou het wel eens willen proberen tegen de V10......
K denk niet dat ik hem inpak maar t verschil zal verdomd klein zijn.
Even terugkomend op de thread van laatst over de bentley,RS4 en S600.
Mijn gebakje is in acceleratie echt een stuk sneller dan de Bentley continental....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten