UK Canonballrun in NL ?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Joy

UK Canonballrun in NL ?

Bericht door Joy » 10 nov 2007, 20:01

Vanmiddag reed ik vanaf Biesheuvel terug naar Dordrecht, om op de A16 de flyover te pakken om aan de andere kant bij de Q8 Tommy en Allen op te wachten voor een rit naar Bas Roos.
Rij ik over de flyover, zie ik een 997 GT3 aankomen. Op de oprit aangekomen schiet er een hele sliert supercars voorbij :shock:, ik als een raket die oprit afgeknald en even aangesloten achter de laatste auto een Corvette Z06. Het waren allemaal Britten, en er zat vanalles tussen. Jaguar, Porsche etc. Ze reden structureel minimaal 80 km/u boven de toegestane limiet dus dat ging er vlot aan toe.

Weet iemand wat dit voor iets was ?

Hans

Re: UK Canonballrun in NL ?

Bericht door Hans » 11 nov 2007, 11:05

Joy Jolliffe schreef:Ze reden structureel minimaal 80 km/u boven de toegestane limiet dus dat ging er vlot aan toe.
Ze zagen aan de grens een groot bord met daarop 120, dus die denken, heej, 120 mijl per uur is best lekker rijden, die Nederlanders zijn qua snelheid helemaal niet zo bekrompen als iedereen roept.

Joy

Bericht door Joy » 11 nov 2007, 11:07

hehe dat zou kunnen ! :lol:

Jorrit

Bericht door Jorrit » 11 nov 2007, 12:15

Ik kan dat soort dingen niet toejuichen. Door de vele media aandacht komen vele goed willende supercar eigenaars in de problemen.

Zo werden een groep UK vrienden een maandje terug meer dan 6 uur vast gehouden in Frankrijk omdat ze er van verdacht werden mee te doen aan (een soort van) Gumball rally. Ze kregen er zelfs boetes voor in de regio van 1000 Euro!!! En dit alleen omdat ze in confooi onder weg waren naar de Nurburgring.

Gumballers bedankt :evil:

Plaats reactie