Vanmiddag moest ik in Almelo zijn. Op de terugweg wilde ik nog even gaan kijken naar een Audi RS4 bij een gespecialeerd autobedrijf op het industrieterrein vlak naast de A35.
Niets vermoedend rij ik het industrieterrein op ... zo een politiefuik in

Ze hadden behoorlijk uitgepakt om een grootscheepse controle uit te voeren. Motormuizen plukten auto's van de (snel)weg en vanaf daar namen andere dienders, zeker 20 man, het over.
Ik was met de Speedster. De agent vroeg vriendelijk om mijn rij- en kentekenbewijs. Nou heb ik mijn rijbewijs altijd bij me, maar mijn kentekenbewijs slechts zelden. Omdat ik geen kentekenbewijs bij me had liepen ze aandachtig rond de Speedster en deden via de portofoon navraag over mij en de auto. Ondanks mijn te kleine kentekenplaat (Amerikaantje) aan de voorzijde en het niet bij me hebben van het kentekenbewijs mocht ik mijn weg vervolgen. Met slechts het vriendelijke advies om de volgende rit het kentekenbewijs bij me te hebben omdat daar een boete van E 25,- op staat

Kortom het kan nog steeds; een netjes en vriendelijk gesprekje[img:33:15]http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/imag ... umbsup.gif[/img].
Het enige is dat ik hierdoor mijn bezichtiging heb laten schieten omdat de schemering behoorlijk aan het invallen was. Zou het een voorteken zijn dat ik de RS4 maar niet meer heb bekeken

SteV6